Complaint: Klacht deel 2, nog steeds niet opgelost!!!

user-72419 on 31 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor de reactie. Zoals jullie in mijn mail hebben kunnen lezen, zijn er enkele fouten door jullie gemaakt betreffende het verkeerd geven van informatie door jullie medewerkers en in communicatie-uitingen en het foutief doorgeven van de tijd bij lange wachtijden. Ik heb zoals te lezen valt in mijn mail, diverse malen geprobeerd om mijn 10 cijferige nummer in te toetsen, waarna de verbinding werd verbroken. Ik ben tot de dag van vandaag nog steeds niet terug gebeld. Ik vind jullie onderstaande mail zeer teleurstellend. Ik ben een trouwe klant van jullie en heb dit seizoen al diverse keren tickets besteld. Ik heb gevraagd om een compensatie en hier spreken jullie totaal niet over. Ik heb enorm hoge telefoonkosten aan dit hele gedoe overgehouden, heb veel tijd gestopt in het reserveren van de kaartjes en ben nog steeds erg boos. Jullie profileren je als een servicegerichte organisatie, maar naar mijn idee klopt hier helemaal niks van.

Ik verwacht van jullie dat jullie nogmaals naar deze kwestie kijken en op zeer korte termijn met een gepaste oplossing komen. Doen jullie dit niet, dan ga ik andere stappen ondernemen. Ik laat het hier in ieder geval niet bij zitten.

Bijgaand nogmaals de tekst uit mijn klachtenbrief.

Hoogachtend,
J.Gras

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik graag mijn frustratie uiten over de gang van zaken om kaarten te bestellen voor de musical Miss Saigon. Ik kreeg vandaag een mailtje om een enquête in te vullen over de musical Wicked waar ik afgelopen zaterdag geweest ben. Uiteraard heb ik hier aan meegewerkt, om jullie hierover van feedback te voorzien. Nadat ik dit voltooid had, kreeg ik een melding te zien dat bij een bestelling van kaarten voor de musical Miss Saigon ik het tweede kaartje gratis kreeg. Ik heb toen gebeld naar jullie 0900 nummer om dit te reserveren. Ik kreeg te horen dat de wachttijd langer was dan 60 seconde, in totaal zelfs 5 minuten! Ik wilde reserveren voor 14 januari, maar dit bleek niet te kunnen. Tevens bleek dat de actie alleen gold voor de eerste en tweede rang. In het mailtje wat ik gekregen heb naar aanleiding van het invullen van de enquête, werd hier helemaal niet naar verwezen. Er stond alleen dat je kaarten moest bestellen voor 18 december. Mijn inziens betekent dit niet dat je dan ook daadwerkelijk voor 18 december naar de musical toe moet gaan.

Ik moest dus weer overleggen met mijn vriendin over een nieuwe datum. Nadat ik het 0900 nummer weer belde en mij verzocht werd mijn 10 cijferige telefoonnummer in te toetsen, zodat de wachttijd aan de telefoon beperkt zou blijven, werd er aangegeven dat ik geen telefoonnummer ingetoetst had en werd de verbinding verbroken. Dit is tot 2 keer gebeurt, waarna ik erg boos was. Uiteindelijk heb ik nogmaals geprobeerd te bellen en dit keer kreeg ik een medewerkster aan de lijn. Ik heb bij haar twee kaarten besteld onder vermelding van enquête voordeel, voor de voorstelling op donderdag 15 december .

Ik ben een trouwe musical bezoekster en boek geregeld bij jullie (onlangs voor Wicked, Holiday on Ice en Daddy Cool), maar ik voel me nu in de maling genomen. Bovenstaande gang van z aken betreur ik enorm. Ik heb dus vijf telefoontjes naar het 0900 nummer moeten plegen om uiteindelijk 2 kaartjes te kunnen reserveren. De kosten bedragen 0,45 cent per minuut. Zoals u zich wellicht kunt voorstellen is dit door de gebrekkige informatie in jullie eerste mail naar aanleiding van de ingevulde enquête, enorm opgelopen. Ik hoop dat jullie mij tegemoet kunnen komen (en een vaste klant als mij) kunnen compenseren voor dit ongemak.

Mochten jullie dit niet doen, dan is dit tevens mijn laatste keer geweest dat ik via See Tickets kaartjes heb gereserveerd.

Graag zie ik jullie reactie op korte termijn tegemoet.

Mvg,

Joyce Gras

Desired solution:

Compensatie voor gemaakte kosten en opgelopen ongemak.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens onze administratie is deze klacht ook via SeeTickets ingediend, en inmiddels afgehandeld.

All complaints of