Complaint: Klacht ivm gebrek aan klantvriendelijkheid

user-91445 on 17 March 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb kaartjes gekocht voor Saturday Night Fever (3e rang, 2 kaartjes voor 109,65) maar ben helaas verhinderd om naar de voorstelling ‘s avonds te gaan. Ik heb gevraagd of ik de kaartjes kan omruilen naar de middag maar dit wordt zonder meer geweigerd.
Let wel: het kost ze niets, ik vraag alleen om te ruilen van dagdeel.
Er wordt verwezen naar algemene voorwaarden en dat de koop definitief is; ik vind dit zeer zeer klantonvriendelijk en weinig servicegericht.Ik had wel meer service verwacht, zeker daar de prijzen niet bepaald laag zijn (110,- derde rang)
Ik heb het hierdoor eigenlijk ook meteen gehad met die musical business,het was een 1 malig uitstapje, geef mij maar de schouwburg.

Desired solution:

Ruil van voorstelling van avond naar middag.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

mw een e-mail gestuurd. Gewezen op de annuleringsverzekering die standaard bij de kaarten wordt aangeboden, en de mogelijkheid dan anderen van de kaarten gebruik maken (ondanks te tenaamstelling).

All complaints of