My complaint:
Goede morgen,ik heb theater Carre een mail met een klacht gestuurd direct na de voorstelling zondag 13 feb 2011 waar ik met zes familieleden aanschafprijs 300 euro op een naar ons aanvankelijk goede plaats op het balkon terecht kwam.
Diverse klachten heb ik bij hen gedeponeerd.Het was er koud en tochte,het horeca gedeelte waar we in de pauze vrijwel vooraan stonden was uitverkocht met bijna alles,in de vitrine stonden nog maar 3 appelpuntjes en voor mijn kleinkinderen die mee waren wilden wel paprikachips en er waren nog maar twee zakjes.Dames,Heren dit past niet bij een theater zoals Carre en rechtvaardigd zeker de aanschafprijs niet,in een dorps theatertje kan dit voorkomen bij amateurs.Van Carre heb ik tot op de dag van vandaag nog niets gehoord.Met vriendelijke groet in afwachting van U antwoord anja bruijn-swart
Gewenste oplossing
Een fatsoenlijk en snel antwoord en een oplossing die bij de status van dit theater hoort