Complaint: Klacht vip en vvip kaarten

user-211554 on 11 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in totaal 6 kaarten gekocht, waarvan 4 vip en 2 vvip (MEET&GREET). Na urenlang in een en dezelfde rij te hebben gestaan met mensen die ‘normale’ kaarten hadden, mochten we eindelijk met onze vip en vvip kaarten naar binnen. Niks geen rode loper (waar wij wel op gekleed waren). Daar aangekomen hing er een groot bord met VIP bij de boven etage. Met z’n zessen naar boven dus, waar de Security ons wegstuurde. Ik vroeg deze man waar wij dan wel moesten zijn en zijn antwoord was: ‘beneden’. Nergens was verder iets aangegeven beneden, dus ik weer naar een personeelslid. ‘Boven’ verzekerde hij mij. Toen ik uitlegde dat we daar net waren weggestuurd, zei hij mij niet verder te kunnen helpen. Uiteindelijk (mensen om ons heen waren even verward) ontdekt dat het slechts de ruimte voor het podium betrof. Ruim 2,5 uur gewacht op Robin Thicke, die na 2 nummers weer verdween. Gelukkig hadden we de meet&greet nog, dachten we! We zijn snel in de rij gaan staan, ons verheugend op een eigen foto met de ster! Eenmaal aan de beurt werden we zowat zijn richting op geduwd en voor ik er erg in had was de foto al genomen. SAMEN! Aangezien ik tweemaal heb betaald, had ik op z’n minst verwacht dat ik één foto per persoon zou krijgen! We mochten er niks tegenin brengen en werden gauw weggeleid. Teleurstelling dus! We zijn direct naar huis afgedropen met een naar gevoel. Wat schetst mijn verbazing vandaag: twee meiden die een paar meter achter ons in de rij stonden, staan wél een voor een op de foto!!! Niet eerlijk dus!

Desired solution:

Geld terug en vergoeding voor de rit naar Amsterdam en onze speciaal aangeschafte 'rode loper-kleding'

Rating 1/10 star-1 (10)

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail om meer gegevens gevraagd.

All complaints of