My complaint:
Wij hebben kaarten voor een musical gewonnen van de postcodeloterij. Daarover zijn we erg blij. Deze kaarten moeten we wel voor een bepaalde datum reserveren via de website www.postcodeloterij.nl/seetickets. Na het invullen van alle gegevens moet als laatste de bestelling afgerond worden. De website geeft de melding: ”Fout in applicatie. U kunt de ‘refresh’ knop gebruiken om het nog eens te proberen of contact opnemen met See Tickets op het telefoonnummer 0900 33 11 331 (35 cpm). Onze excuses voor het ongemak. See Tickets Nederland B.V.” De actie probeer ik iedere dag, al 4 dagen lang. Iedere keer krijg ik de zelfde melding ook al gebruik ik de refreshknop. Ook op verschillende computers heb ik het geprobeerd. Ik vermoed dat dit geen fout in de applicatie is, maar een standaard melding om je te dwingen het servicenummer te bellen tegen een tarief van 35cpm. Dit vind ik een onacceptabele actie en is misleidend en voelt als oplichting.
Toen heeft Seetickets mij geprobeerd onder werktijd te bereiken op mijn thuistelefoon. Helaas was ik er niet. Seetickets heeft mij een contactformulier gestuurd. Ik heb daarop mijn mobiele nummer ingevuld zodat ze me wel kunnen bereiken. Nu krijg ik ineens een melding dat mijn klacht is afgehandeld. Nou ik weet daar niets van. Wel een mKkelijke manier om dit zo te doen. Ik ben dus nog steeds in afwachting dat deze klacht gedegen wordt afgehandeld.
Desired solution:
Klacht is nog NIET opgelost