Complaint: lokkertje

user-64405 on 04 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

bleek dat er alsnog voor een kaartje betaald moest worden ,maar omdat mijn zusje een moeilijke tijd heeft gehad wilde ik haar verwennen en heb 2plaasen eerste rang besteld en moest hier77 euro voor betalen,dit was op 3okt,om 12uur,binnen een uur zou ik ondergetekende een mail ontvangen voor een betaling het is inmiddels 4okt,19,00uur en heb nog steeds geen mail ontvangen.De kaarten zouden per post worden verstuurd maar moet welbinnen een week dus dat gaat niet meer lukken.Dus mailen,tenminste als alles nog doorgaat,bellen is veel te duur,ik had plaatsen gereserveerd voor 12okt.resveringsnr.208 volgens mij rij achtien.

Desired solution:

Om zo snel mogelijk contact met mij op te nemen,het zei per mail of tel.nr0648723621/0206449227/dit 06nr.is ook bij de res.vering doorgeven dus mocht er iets mis zijn gegaan met de mail hadden ze telf.coctact op kunnun nemen. We hopen dat mijn zus en ik alsnog van een gezellige avond mogen genieten.En stop met dit soort lokkertjes,zet het duidelijk op de kaart,voor welke rang dit geldig is.Met vriendelijke groet,Mevr W.coenraats

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of