Complaint: misleidend lokkertje !!

user-72411 on 04 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 03 december jl hebben wij met 2
personen uitsluitend kaarten voor de caribbean las vegas show gekocht omdat
wij [ lees: Zuid-Amerikanen]een optreden van het Colombiaanse Salsaorkest GRUPO GALÉ wilden bijwonen. U begrijpt dat wij ons enorm bekocht voelden toen bleek dat dit orkest niet heeft opgetreden.Bij navraag aan het einde van de avond bleek dat het orkest de eerste avond [ 02 dec] wel aanwezig was.Kortom, we hebben 40 euro excl reserveringens- en reiskosten uitgegeven voor een show waar we niet voor kwamen en niet op zaten te wachten.[ Er is zelfs geen melding gemaakt dat het orkest niet optrad…!]

Desired solution:

Ik vind het op z'n plaats als we een flinke tegemoet- koming krijgen in de kosten en onkosten van een product dat jullie niet hebben waargemaakt.

Message from

12 years ago - Wij zijn op 2 december naar de Caribean Las Vegas Show geweest en Grupo Gale was ook niet aanwezig die dag. Wij waren ook speciaal voor Grupo Gale gegaan. Het is gewoon schandelig!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Responded on 21 December 2011 at 17:23

Ik ben totaal niet tevreden over de geboden oplossing van latintouchevents. Na een m.i. niet steekhoudende verhandeling waarom zij geen schuld hebben aan het geheel, wordt mij een het komende jaar een gratis en met de beste plaatsen, nieuwe show aangeboden. Nogmaals, ik kwam en kom niet voor de Vas vegas show,maar slechts voor het orkest van Grupo Calé. Ik voel mij niet serieus genomen. De opmerking "op de site was te lezen dat deze band zich teruggetrokken had" heeft dit gevoel versterkt. Ik ben het niet gewoon dat ik moet controleren of het product waar reclame voor gemaakt is al dan niet doorgaat.Kortom, Ik vind dat mijn klacht NIET IN HET MINST IS OPGELOST.
Graag hoor ik van U.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klachten die inhoudelijk betrekking hebben op het evenement, worden door de producent in behandeling genomen. We hebben de klant het e-mailadres gegeven waar de klacht kan worden ingediend.

All complaints of