Complaint: misleidende waardecheque voor miss Saigon

user-72181 on 02 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Toen we de waardecheque van Miss Saigon in de bus kregen waren we erg blij verrast! maar liefst 65 euro korting, wat in zou houden dat we (mijn dochters – 14 en 16 – die nog nooit naar een musical zijn geweest omdat we daar gewoonweg geen geld voor hebben) voordelig naar de musical zouden kunnen. In de brief staat:`dat betekent dat u al vanaf €25,- met twee personen van een prachtige avond kunt genieten`. Daar boven staat een zin:`Speciaal heb ik voor ú de allerbeste plaatsen vrijgehouden!
Éven bellen dus, á 45 cent per minuut. Eerst 10 minuten in de wacht., weggedrukt, toen besloten om het via de site te proberen,, maar als je dan je actiecode invult, wordt ie niet verrekent aan het einde van de bestelling. Daar komt nog bij dat de reserveringskosten á €4,90 pp er ook nog bij komen.(mijn dochters zouden dan met hun vriendjes gaan) Zónde allemaal van het geld. Nog maar eens bellen, krijg ik een bericht dat ik terug gebeld kan worden.. Súper, dacht ik. Hoef ik niet meer zo duur zelf te bellen. De volgende dag wilde mijn dochter het nog maar weer eens te proberen, want misschien waren de goeie plaatsen wel uitverkocht als we te lang zouden wachten. Het was voor as. zondag 4 dec. de middag voorstelling. De wachttijd was meer dan 5 minuten, nou die gok wilde we wel wagen. na een minuut of 7 kwam er iemand aan de lijn. Fijn!! Alle gegevens van de waardecheque doorgegeven. Wij alles geboekt, want ze hadden nog 2×2 plaatsen op rij 7! Geweldig!!`Dat is dan €171. en 60 cent`… Wát?? Maar op de waardecheque staat… Ja, maar dat zijn heeele slechte plaatsen vertelde deze meneer mij, eigenlijk zijn het luisterplaatsen,,, LUISTERPLAATSEN???!!!!??? Dat kán toch niet waar zijn?? al met al tesamen 27 minuten aan de telefoon gezeten en niks kunnen/willen boeken. Voor zoveel geld kan ik het zelf ook wel regelen.. Dus mijn dochters ENORM!! teleurgesteld dat ze niet kunnen gaan as. zondag middag. De volgende dag werd ik teruggebeld door see-tickets met de vraag of ze nog wat konden betekenen voor ons, dus ik het hele verhaal uitgelegd maar de dame in kwestie zei dat het nu eenmaal druk is tijdens zo´n actie en dat ze er niets aan kon doen dat ik zo lang in de wacht stond, ook al kon ik niet boeken via de site.Voor de rest van het verhaal wees ze mij op ´de kleine lettertjes´ maar deze staan niet alszodanig in de brief. Dit vind ik dus HET voorbeeld van MISLEIDENDE RECLAME/AANBIEDINGEN!!!

Desired solution:

Nou, het zou al leuk zijn dat we in ieder geval de telefoonkosten terug zouden krijgen, tenslotte beloven ze in de brief dingen die ze niet waar kunnen maken. Verder hoop ik dat er iemand is die mij de tickets WEL voor de aanbiedingsprijs kan leveren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het is gebruikelijk dat de vanaf prijs in een aanbieding de plaatsen op de goedkoopste rang zijn. De plaatsen op een hogere rang kosten meer. We vinden het erg vervelend indien dit niet duidelijk is geweest en zullen dit terugkoppelen met de betreffende producent van wie deze actie is uitgegaan.

All complaints of