Complaint: Miss Saigon met waardecheque

user-71083 on 24 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tickets via hun site gekocht. Waardecheque nummer ingevuld etc. Ook ideal betaling doorlopen. Bedrag afgeschreven en mail gehad dat na de betaling de Etickets zullen worden gestuurd. Na 2 dagen nog steeds geen Etickets. Mail gestuurd en reply gehad dat de klacht is ontvangen. Maar er wordt verder niet meer gereageerd. Word ik nu dus verplicht om het dure telefoonnummer te bellen??????

Desired solution:

Etickets zo snel mogelijk sturen. De voorstelling van 1 dec nadert snel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Responded on 26 November 2011 at 14:31

Er werd op klacht via mail niet gereageerd. Dure tel nr gebeld alwaar ik alleen kon kiezen om terug gebeld te worden. Ook hierop weer geen reactie. Weer gebeld met hun dure tel nr van 45 c/min. Na ongeveer 10 min eindelijk contact met klantenservice en klacht uitgelegd. Het verweer op het niet reageren was dat het erg druk was. Nu afgesproken dat de tickets bij de kassa zullen liggen op de avond van de voorstelling. Probleem is welliswaar opgelost maar pas na veel moeite en kosten mijnerzijds.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

kaarten worden aan de kassa klaargelegd.

All complaints of