My complaint:
Op 20 september heb ik online 4 tickets gereserveerd voor de musical Miss Saigon. Ik was nog in het bezit van een musicalbon en aan de achterzijde van de bon stond dat je deze op moest sturen.
Voordat ik de bon op zou sturen, heb ik eerst gebeld om dat het mij niet geheel duidelijk was hoe ik de € 25,- retour zou krijgen.
De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik telefonisch had moeten boeken en dat de musicalbon nu niet meer in mindering gebracht kon worden, aangezien ik het gehele bedrag al voldaan had.
Op de 1e plaats had aan de achterzijde van de bon vermeld moeten worden dat reserveren via internet niet mogelijk is en op de 2e plaats word je nu gestraft voor het boeken via internet. Terwijl dit toch kostenbesparend is voor seetickets.nl? Ik vind het een vreemde werkwijze en ik heb nu nog steeds een musicalbon van € 25,-, terwijl deze voor ons avondje uit gebruikt had kunnen worden. Erg zonde!
Desired solution:
Alsnog de musicalbon innemen en het bedrag ad. € 25,- retourneren.