Complaint: Niet mogelijk reservering af te maken en hoge kosten

user-162979 on 22 February 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik bij het reservering tijdelijk niet op de server kon om te betalen.

en dat het 23 euro + 2,10 kost om kaartjes te reserveren!
Het kost dus veel tijd en geld om prijzige theaterkaartjes te reserveren.

Desired solution:

Wanneer er geen reserveringskosten zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Seetickets.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Heb wel een toelichting gekregen op de kosten, niet op waarom het niet lukte om te betalen. Het ging er mij om dat ik helemaal aan het einde van het reserveren, een melding krijg dat ik tijdelijk niet op server kan. Een paar uur later en de volgende dag echter kon dat ook niet. Het enige alternatief is bellen naar een telefoonlijn a 45 ct per minuut. De goede plaatsen die ik wilde reserveren waren daarna al weg. Ik zou deze klacht liever telefonisch hebben ge-uit maar daar ga ik geen 45 ct/minuut aan uitgeven.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail nadere informatie gegeven over de bespreekkosten.

All complaints of