Complaint: Niet on-line kunnen reserveren en daarna lange wachttijden

user-71678 on 29 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De gewenste tickets voor de matinee uitvoering op zaterdag 3 december konden niet on-line gereserveerd worden (!). Daarom de reserveringslijn gebeld a €0,45 ct per minuut. Wachttijd bedroeg meer dan 60 sec. Dat klopte inderdaad maar omdat er 60 sec. wordt aangegeven zou je denken dat je snel aan de beurt bent… helaas na 7 min. opgegeven. Laat maar zitten. We gaan wel iets anders doen a.s. zaterdag. Wat een slecht beleid!

Desired solution:

Oplossen van deze praktijken! Alle kaartjes on-line kunnen reserveren en wachttijden aan de telefoon niet laten betalen door klant. Wat is dat eigenlijk voor een vreemde regeling. Je wordt niet gehopen maar moet wel betalen...

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft ernaar om goed bereikbaar te zijn. We werken tegenwoordig met een systeem waarbij we piekdrukte beter op kunnen vangen. Ook zorgen we ervoor dat acties steeds vaker online geboekt kunnen worden. Op deze manier hopen we iedereen goed van dienst te kunnen zijn.

All complaints of