Complaint: niet online bestellen

user-103199 on 15 May 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Krijg ik altijd via de mail van see tickets wat er te doen is.Dan kun je vervolgens gemakkelijk kaarten on line kopen.
Maar nu niet,want ik wilde van 39.00 euro kaarten,daar moest ik voor bellen,omdat je niet naast elkaar zat(enkele plaatsen).Duur bellen,daar ben je zo 5 euro voor kwijt.
Dat is een slechte service,want ik vraag me af dat kan toch ook gratis online.

Desired solution:

De telefoonkosten zijn te duur

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant via de e-mail laten waten, dat individuele stoelen niet in één keer via internet geboekt kunnen worden.

All complaints of