Complaint: nieuwsbrief digitaal

user-147635 on 08 December 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hebben ons meerdere malen afgemeld voor de brief, ook via de site. We hebben gebeld naar seetickets om ons af te melden, ja, ze zouden ons uit het bestand halen. Nou, niet dus, iedere twee weken ontvangen wij een nieuwsbrief.

Desired solution:

geen mail meer van seetichets
en dat je je makkelijk kunt afmelden voor de nieuwsbrief

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

In iedere nieuwsbrief staat een link om gegevens via onze website te kunnen aanpassen. Wij hebben dit nu voor de klant gedaan.

All complaints of