Complaint: omboeking sister act

user-159932 on 12 February 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 maart had ik 5kaartjes gereserveerd voor sisteract op rij 4 van de zaal.
Nu moesten de kaartjes omboeken omdat de première opeens op 3 maart was.

Na telefonisch contact met see tickets werden mij nog betere plaatsen beloofd namelijk om rij 5 k!van de zaal.

Vorige week heb ik de kaartjes binnen gehad en nu blijken we op rij 5 van de ring dus helemaal achterin te zitten!
Kortom, ik ben extra geld kwijt door het bellen van een duur 0900 nummer en krijg.om nog slechte plaatsen. Nu maar weer dat dure 0900 nummer bellen om de reservering om te boeken!

Desired solution:

Geld terug voor ten minste 2 van de kaartjes of verplaatsing naar rij 5 zoals beloofd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

samen met klant tot een passende oplossing gekomen

All complaints of