My complaint:
Er wordt door SeeTickets een actie opgezet onder de noemer Goede Voornemens. Je kunt dan een kaartje bestellen en als je dan een tweede kaartje voor dezelfde voorstelling neemt, krijg je deze voor 15 euro. Daar wil ik wel gebruik van maken dacht ik. Nou, dat kon dus niet volgens SeeTickets. Als ik hun wijs op de actievoorwaarden hebben ze daar niets mee te maken en als klap op de vuurpijl zegt de medewerker mij maar te stoppen met mijn verhaal want ik krijg het kaartje toch niet. Dit onder betaling van een belachelijke 45 eurocent per minuut. Toen maar in het toetsenbord geklommen en de klacht gemaild. Nou, daar krijg je dus gewoon geen antwoord op en wachten ze denk ik totdat de actie over is. Dan kunnen ze zich daar achter verschuilen. Heel onbeschoft allemaal.
Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn indien men niet eenzijdig de voorwaarden zou gaan aanpassen en zich conformeren aan de door hunzelf opgeschreven voorwaarden.