Complaint: Onbeschofte behandeling en niet reageren

user-37966 on 28 January 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er wordt door SeeTickets een actie opgezet onder de noemer Goede Voornemens. Je kunt dan een kaartje bestellen en als je dan een tweede kaartje voor dezelfde voorstelling neemt, krijg je deze voor 15 euro. Daar wil ik wel gebruik van maken dacht ik. Nou, dat kon dus niet volgens SeeTickets. Als ik hun wijs op de actievoorwaarden hebben ze daar niets mee te maken en als klap op de vuurpijl zegt de medewerker mij maar te stoppen met mijn verhaal want ik krijg het kaartje toch niet. Dit onder betaling van een belachelijke 45 eurocent per minuut. Toen maar in het toetsenbord geklommen en de klacht gemaild. Nou, daar krijg je dus gewoon geen antwoord op en wachten ze denk ik totdat de actie over is. Dan kunnen ze zich daar achter verschuilen. Heel onbeschoft allemaal.

Gewenste oplossing

Ik zou tevreden zijn indien men niet eenzijdig de voorwaarden zou gaan aanpassen en zich conformeren aan de door hunzelf opgeschreven voorwaarden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht was See Tickets nog niet aangesloten bij deze site. Uw klacht wordt om deze reden afgesloten.

All complaints of