My complaint:
Zondag 14 augustus zijn wij met onze dochter naar K3 geweest. Zij had zich hier enorm op verheugd. De 3 kaarten zijn door mij op tijd gereserveerd en voor een behoorlijk bedrag. Ik wilde ook graag dat we redelijk vooraan zatenen de zaken goed konden zien. Voor € 44,35 per persoon (3 personen, 2 volw. en 1 kind van 4) waren we dus een behoorlijk bedrag (over de € 130,00) kwijt en tot onze schrik zaten we bovenaan (balkon), het laatste balkon, BA3, ingang 8, rij 20, stoel 7,8,9. Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn geweest. Zoals jullie destijds hebben geschetst, toen ik de ik de kaartjes bestelde, had je voor dit bedrag een goede plek, maar dit blijkt dus onjuist. De rest van de bedragen die je aan kon vinken waren allemaal lager van bedrag. Hoe kan dit??? Graag verneem ik van u.
Met vriendelijke groet,
F. Potteboom (06 227 44 305)
Desired solution:
Bedrag retour.