My complaint:
Mijn klacht loopt al heel lang maar er wordt niets aan gedaan.
Door inlog problemen kan ik geen kaarten bestellen, heb hier meerdere keren over gebeld of gemaild. Haal mij uit het systeem zodat ik me opnieuw kan registreren, dit zouden ze doen en zeggen ook dat ze het hebben gedaan maar hoe dan ook ik kan er niet in. Zo heb ik ook de kaarten van simone kleinsma (staatsloterij) mis gelopen .En een foute datum op de tickets die me zoon voor me heeft uitgedraaid dus pas de laatste dag gezien wordt niet op gereageerd, telefonisch helpen ze je niet en op de mail reageren ze niet. 180 euro door me neus geboord.Was de eerste keer enthousiast over de soldaat van oranje ( mooiste ooit gezien)en wilde me zoons mee nemen maar ik kan gewoon niet reserveren.Nieuw wwoord gekregen van seetickets wordt ook niet geacepteerd, hoeveel geduld heb je nog. En bellen doe me een lol weet je hoe duur dat is met een mobiel en wachttijd.Ben ook maar een alleen verdiener. Nee ik ben er klaar mee.Jammer dat zo’n bedrijf zo handeld zie al dat ik dit met mijn klanten doe.
Desired solution:
Normaal reageren op een klacht en verhelpen.
En gooi me uit het systeem.