Complaint: puinzooi en duur

user-77438 on 01 January 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht loopt al heel lang maar er wordt niets aan gedaan.
Door inlog problemen kan ik geen kaarten bestellen, heb hier meerdere keren over gebeld of gemaild. Haal mij uit het systeem zodat ik me opnieuw kan registreren, dit zouden ze doen en zeggen ook dat ze het hebben gedaan maar hoe dan ook ik kan er niet in. Zo heb ik ook de kaarten van simone kleinsma (staatsloterij) mis gelopen .En een foute datum op de tickets die me zoon voor me heeft uitgedraaid dus pas de laatste dag gezien wordt niet op gereageerd, telefonisch helpen ze je niet en op de mail reageren ze niet. 180 euro door me neus geboord.Was de eerste keer enthousiast over de soldaat van oranje ( mooiste ooit gezien)en wilde me zoons mee nemen maar ik kan gewoon niet reserveren.Nieuw wwoord gekregen van seetickets wordt ook niet geacepteerd, hoeveel geduld heb je nog. En bellen doe me een lol weet je hoe duur dat is met een mobiel en wachttijd.Ben ook maar een alleen verdiener. Nee ik ben er klaar mee.Jammer dat zo’n bedrijf zo handeld zie al dat ik dit met mijn klanten doe.

Desired solution:

Normaal reageren op een klacht en verhelpen.
En gooi me uit het systeem.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Responded on 09 January 2012 at 06:49

Ik weet best dat het mijn fout is van die datum maar als ik in de veronderstelling ben dat ik donderdags ga , zie ik niet voor dinsdag die datum op de kaarten, zodra ik dat zag heb ik ook gelijk woensdags gebeld en gemaild.
En wat betreft dat bellen op zijn hollands gezegd verdom ik dat weet je wat het kost met een mobiel ? Ben ook maar een alleen verdiener en moet al sparen om weer een musical te kunnen zien. Ik heb ook een eigen bedrijf maar als mijn klanten iets moeten veranderen dan kost hun dat geen lokaal en nog eens mobiel geld vindt het gewoon belachelijk wat een service. Is er ook weleens over na gedacht dat oudere mensen ( mijn moeder 87 jaar) geen internet heeft? En met dat nieuwe ww kon ik er nog niet in, deze x nog niet geprobeerd. Blijkt wel dat er dus geen oplossing is. En neem van mij aan ik ben echt geen mens wat ooit klacht of heeft geklacht. Vr Gr P Hoogvorst Dit bedoel ik van de week deze opmerking asl verstuurd en krijg ik hem weer. tja.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

mw. gemaild met uitleg over haar eerdere klachten, en nieuwe logingegevens verstuurd zodat mw. kan inloggen.

All complaints of