Complaint: rang indeling bij k3 concert

user-206961 on 20 October 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zijn naar de k3 show op 19 oktober van 17:00 geweest.

bij het kopen voor de kaartjes konden we kiezen voor droomstoelen, 1e rang, 2e rang, of 3e rang.

Wij hadden kaartjes voor de 1e rang. In de veronderstelling dat dat vlak achter de droomstoelen zou zijn. In prijs schilde een kaartje minder met de prijs van een droomstoel, dan met een kaartje van de 3e rang.

Ik was dan ook met stomheid geslagen toen ik zag dat er nog 2.000 andere plaatsen tussen de droomstoelen en de 1e rang zaten. Gelukkig waren de kinderen blij dat ze ergens in de verte K3 zagen, maar die tekeningen brengen konden ze vergeten.

In feite hadden we gewoon 3e rang plaatsen, mensen die 3e rang kaartjes hadden konden nauwelijks verder van het podium zitten dan wij op de 1e rang zaten. Er zaten zelfs bekenden schuin voor ons op de 2e rang.

Ik ben van mening dat deze plaatsen nooit als 1e rang en zeker niet voor die prijs verkocht hadden mogen worden.

Desired solution:

Wij zouden graag een gratis dvd van deze show willen, zodat we de show toch nog van dicht bij mee kunnen maken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 23 October 2013 at 19:25

Met onze kaartjes 1e rang zaten we ongeveer 70 meter van het podium en als we 10 meter verder de hoek in zouden gaan zouden we van de tribune afvallen.

Vervolgens krijg ik als reactie dat die plaatsen vanwege zichtlijnen echt eerste rang waren. Terwijl onze zichtlijnen nagenoeg hetzelfde waren als die in het uiterste hoekje van de zaal.

En als oplossing raden ze me aan om de volgende keer telefonisch te bestellen. Om te voorkomen dat ik een volgende keer met te hoge verwachtingen af zou reizen.

Voor mij voelde de reactie als een trap na

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail uitleg gegeven over de door de producent bepaalde rangindeling.

All complaints of