Complaint: Reservering Derec Ogilvie

user-145719 on 29 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Ik heb op 17-11-2012 een kaartje besteld voor een bepaalde rij en stoelnummer zodat ik naast een vriendin van mij zou komen te zitten.Ik heb die middag direct het hele menu van de website van seetickets doorlopen en ook direct via ideal betaald.Omdat ik geen bevestigingsmail had gekregen heb ik na een paar dagen een mailtje gestuurd dat ik van de reservering een bevestiging wilden hebben zodat de twijfel die ik had zou verdwijnen.Na ongeveer 2 dagen kreeg ik een mail dat de reservering van de beloofde stoel geannuleerd is en verder geen oplossing of bericht van hoe nu verder.Ik heb toen toch maar met het 0900 nummer gebeld wat ik liever niet doe (maar ja toch maar doen dan)en kreeg te horen dat er nog wel een plaatsje ergens op rij 19 was verweg van mijn vriendin.De reden voor het annuleren van mijn reservering was dat het geld pas op maandag de 19-11-2012 op de rekening van seetickets stond omdat in het weekend waarschijnlijk de bank geen overschrijvingen doet waar ik helemaal geen invloed op heb.Het geld was alwel op 17-11-2012 van mijn rekening af geschreven dus ik dacht dat ik alles wel goed gedaan had.Toen ik aangaf dat ik niet alleen ergens op rij 19 wilde zitten tussen voor mij allemaal vreemde was er maar een oplossing gewoon het geld terug boeken wat nu ook gedaan is en dan maar niet naar Derec Ogilvie.DUS KIJK UIT WANT ALS JE VIA IDEAL BETAALD IS HET GELD NIET SNEL GENOEG BINNEN BIJ SEETICKETS VINDEN ZE EN DAN ANNULEREN ZE GEWOON JE RESERVERING ZONDER JE DAAR EERST VAN OP DE HOOGTE TE BRENGEN. HEEL ERG JAMMER DEZE MANIER VAN OMGAAN MET KLANTEN.

Desired solution:

Gewoon de toegewezen stoel aan te bieden maar dat heb ik in een mailtje naar seetickets ook al gevraagd maar ze hebben gewoon het geld terug gestort en klaar is seetickets met de klant.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Er is totaal niets opgelost.Ik krijg gewoon een mailtje zie hieronder waarin staat dat ik een mailtje zou hebben gehad waarin staat dat de boeking geannuleerd is(nooit gehad). Geachte heer Schrievers, De boeking is gemaakt via internet, waar geen plaatsvoorkeur kan worden aangegeven. Een betaling middels iDeal wordt normaal binnen enkele minuten aan een boeking gekoppeld, zodat een reservering meteen betaald is en de kaart verstuurd kan worden. De betaling is in dit geval niet automatisch bij de reservering gekomen. De reservering wordt vervolgens via een automatisch proces geannuleerd waarbij een annuleringsmail wordt verzonden. Deze mail is reeds op 17 november 2012 om 17:04 uur verzonden. Op uw verzoek van 26 november jl. is de inmiddels ontvangen betaling naar u geretourneerd. Van een aangeboden alternatief wilde u geen gebruik maken

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hallo, Inmiddels ben ik gebeld door een medewerker van seetickets en er is een goede oplossing aangeboden.Dus wat mij betreft is het opgelost alleen vindt ik het jammer dat een oplossing zo lang moet duren.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Wij hebben een redelijk voorstel gehad waar we gebruik van hebben gemaakt.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord.

All complaints of