Complaint: Rick Ross Conert in de Melkweg

user-85215 on 14 February 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een geld terug toezegging ontvangen door seetickets.nl. Ik heb diverse e-mails gestuurd naar Seetickets en 1st priority over de situatie en de reden dat het “vol” was in de Melkweg, waardoor ik en mijn vriendinnen niet entoegelaten. Mij is na veel mailen een retour geld toezegging gedaan. Ik heb dit geduldig afgewacht. Maar uiteindelijk. Kon See tickets niets meer doen. Ik moest 1st Priority benaderen via ene Kenneth@1stpriority.nl Dit heb ik meerdere malen gedaan(heb trouwens alle mails nog) Ik heb geen antwoord van Kenneth ontvangen. Na hem 3 keer te hebben benaderd ben ik weer terug gegaan naar See Tickets, maar hun lieten me weten niets meer te kunnen doen. Dus dan sta je….met lege handen.Ik wil heel graag naar Rick Ross in the Sand, maar het liefste zou service willen zien van See Tickets, want ik heb mijn kaarten via See Tickets gehaald!! Dus hun hebben ergens ook een verantwoordelijkheid hierin gehad.

Desired solution:

Ik zou graag dezelde hoeveelheid tickets (waar ik recht op heb) willen ontvangen, zodat ik naar het concert kan gaan. U kunt mijn e-mail verkeer hierover terugvinden in uw database, heb er genoeg afgelope jaar verstuurd. Ik zou dolgraag opnieuw naar Rick Ross concert willen, ondanks ijn nare ervaring en met de afhandeling van de klacht.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Rick Ross bent u hierover geïnformeerd en hebben wij u de benodigde informatie toegezonden. Wij betreuren alsnog het niet doorgaan van het concert en vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

All complaints of