My complaint:
Ma 30/01 getracht reservering te maken voor 3 personen. Eerst per internet maar daar kon ik mijn kortingbon (2e ticket gratis, aanbod van See Tickets niet verwerken. Gebeld en geboekt. Bij ‘bevestiging’ (5 mailtjes) stond overal de verkeerde datum en het verkeerde bedrag: factuurbedrag voor 3 personen terwijl er 1 gratis had moeten zijn. Opnieuw gebeld. Verbazing bij See. De telefonische reservering stond op de goede datum en het goede bedrag. Verder gezocht. Niets gevonden. Opnieuw alles door See-dame gecheckt en bevestigd. Mailtje met betalingslink ontvangen, alle nu correct, betaald en daar kwamen de 3 tickets. Tevreden. Wat ontvang ik op 31/01: Jawel, mail-melding dat de reservering vervallen was. Gekeken naar transactienr. Is amders dan dat waarvan ik tickets heb gekregen, dus ik maak me niet langer druk, maar vind wel dat See-tickets er een rommeltje van maakt.
Desired solution:
Ik heb geen oplossing nodig. Ik heb 3 tickets, betaald, uitgeprint en alles op de juiste datum, tijd en uitvoering (Wicket), maar een excuus zou wel op z'n plaats zijn. Je kunt ze nauwelijks telefonisch of per mail bereiken, ook dat is ergerniswekkend.