Complaint: Seetickets

user-72401 on 04 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had op vakanteiveilingen het hoogte bod op twee eerte rang zitplaats kaarten voor The Caribbean Las Vegas Show in Ahoy. Deze kaarten kreeg ik per mail van See Tickets. Wij zijn toen gaan kijken op de plattegrond van Ahoy waar wij zouden zitten. Dit was alles behalve eerste rang. Hierover een mail gestuurd zowel naar vakantieveilingen als naar See Tickets. Van vakantieveilgen kreeg ik een korte mail waarin alleen geschreven stond dat vakantieveilingen hier niets aan kan doen en ik bij See Tickets moet zijn. Hier twee maal een mail naar toe gestuurd en niets vernomen. We zijn 3 december 2011 toch maar gegaan. En het was te erg voor woorden als je eerste rang zitplaatsen had moeten krijgen. Het geen ook geveild werd. We zaten helemaal bovenin er was nog één rij stoelen over achter ons en dat was het. En hebben niet volledig kunnen genieten. En zo slecht te zien van zo’n grote afstand. Ik vind het echt schandalig dat zowel Vakantieveilingen als See Tickets hiervoor niet zijn verantwoording neemt. En dat je zomaar iets heel anders krijgt dan je besteld/gewonnen/betaald hebt. Wij zijn klaar met zowel vakantieveilgen als See Tickets.

Desired solution:

De kosten van de betaalde tickets terug betaald krijgen plus de auto parkeerkosten van Ahoy

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Wat een asociaal bedrijf SEETICKETS. Tot op heden nog nergens op gereageerd. Al meerdere malen een mail gestuurd. Maar geen reactie van SEETICKETS. Alleen automatische ontvangsbevestigingen. Ik wacht nog heel even af en anders zet ik mijn rechtbijstand verzekering erop. En bellen doe ik niet kost je 45 cent per minuut. Oplichters!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Dit is helemaal niet opgelost. Ze lopen allemaal voor hun verantwoording weg. Haha wat een giller eerste rang we zaten bijna buiten. Verderweg van het podium was niet mogelijk. De mensen voor ons zaten met een verrekijker. Die wisten denk ik wel dat ze vierde rang zaten. DUS NIET OPGELOST!!!!!!!!

Responded on 12 December 2011 at 14:52

Onze klacht is niet opgelost. Ze lopen voor hun verantwoording weg en dan aan jullie doorgeven dat het is opgelost. Deze klacht kan dus weer terug gezet worden op niet opgelost. bvd

12/12/11De klacht is nog steeds niet opgelost. Niets meer van Seetickets vernomen!!!!

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Onze klacht is inmiddels opgelost maar niet door Seetickets. Een koude douche voor Seetickets. En een warme douche voor vakantieveilingen!!!! Seetickets heeft wel aan klacht.nl doorgeven dat ze het opgelost hebben. Maar hier is dit niets van waar.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De zaal-/ rangindeling wordt vastgesteld door de producent. Dergelijke klachten worden daarom door de producent in behandeling genomen. We hebben de klant het e-mailadres gegeven waar de klacht kan worden ingediend.

All complaints of