Complaint: slecht bereik

user-67771 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb geprobeerd om kaarten te reserveren, maar krijg al 2 dagen dezelfde melding, namelijk het verzoek om op een later tijdstip terug te bellen ivm de drukte. Heb een aantal keren bijna een half uur aan de telefoon gehangen. Heb mijn zogenaamde korting eigenlijk al verbeld. Jammer, van zo’n mooie aanbieding

Desired solution:

Geef dan de mogelijkheid om via de site te boeken. Ook hier kreeg ik een melding dat ik geen kaarten kon reserveren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomene (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of