Complaint: Te laat ontvangen (post) tickets niet vergoed door Seetickets

user-148568 on 13 December 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de musical Shrek zondag 25 november had mijn vrouw bij het bestelling in augustus ook drie dinerkaarten gekocht. De entreekaarten kwamen per email en konden we dus gebruiken maar door een vertraging bij de post werden de drie dinerkaarten pas op dinsdag 27 november bezorgd. We hebben dus geen diner gebruikt waar we wel 73,50 euro voor hebben betaald! Direct 27 nov heb ik gebeld met See tickets (mev Sibbel) die de melding aannam en het zou overleggen. Vervolgens een week later opnieuw gebeld (Yvette Scholten) en afwijzing te horen gekregen maar zou het opnieuw voorleggen. vervolgens Opnieuw 13 dec (G.Visser) gebeld dat SeeTickets niet bereid is om compensatie te geven omdat ik niet direct op de dag zelf had gereageerd maar pas twee dagen later. Daarbij zeggen ze dat ze de tickets 21 november hebben verstuurd.

Desired solution:

Een tegoedbon om op een ander moment te besteden is al prima als compensatie. Ik hoef het geld niet terug maar vind wel dat we mogen gebruiken waar we voor hebben betaald. Het is vervelend dat er bij de post iets is misgegaan maar dat kan Seetickets niet op ons als klant afschuiven. Dan hadden ze de tickets maar met gegarandeerde bezorgdatum moeten versturen. Door het met standaard post te versturen zo kort voor de datum hebben ze een risico genomen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail uitleg gegeven over de reservering en het ophalen van de kaarten.

All complaints of