Complaint: Telefonisch contact met seetickets inzake waardecheque Wicked

user-67901 on 01 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben al een aantal dagen aan het bellen krijg telkens de melding dat het druk is en dat de wachttijd boven 5 minuten is.
Heb dit 2 keer 20 minuten volgehouden, zo betaal ik mijn 2e gratis kaartje toch nog zelf. Je kunt niet via de site boeken ik vind dit een hele slechte promotie voor dit bedrijf en hoe graag ik ook voordelig naar Wicked wil dit gaat mij te ver.
Altijd geboekt via internet nooit problemen. Ik heb nu het gevoel dat ik bedonderd wordt en dat dit gratis kaartje door mij betaald wordt via de telefoonopbrengst.

Desired solution:

Dat miv direkt de kosten van het 0900 nummer naar lokaal tarief gaan.
Of dat er gewoon via de site met je voordeelnummer geboekt kan worden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Responded on 08 November 2011 at 16:44

Ik ben inderdaad gebeld om alsnog een reservering te maken, maar dat neemt niet weg dat al die mensen die wel gebeld hebben en geen klacht hebben ingediend dus niet geholpen worden Dit geeft een ietwat mager gevoel van tevredenheid. Hoop dat dit in de toekomst anders aangepakt wordt, bijv. met een gratis belnummer of gewoon via de site

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

mevrouw gebeld om alsnog een reservering te maken

All complaints of