Complaint: Telefonisch kaarten bestellen

user-14793 on 02 July 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat ik 15 min aan de telefoon heb gezeten ( 45 cpm) kreeg ik te horen dat ik binnen een uur moeten betalen via internetbankieren en dat anders mijn kaarten geannuleerd worden en maar weer opnieuw moet bellen

Gewenste oplossing

Om half acht had ik netjes het bedrag kunnen overmaken en was er niets aan de hand geweest. Verder vind ik dit ze dit moeten vermelden voordat ze je aan de lijn houden, het kost veel per minuut

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Na twee jaar krijg ik een mal waarin wordt aangeven dat see tickets de klacht heeft opgelost en of ik tevreden ben met het resultaat. Echter heeft see tickets nooit iets van zich laten horen of met de klacht gedaan. klacht niet opgelost dus!

All complaints of