Complaint: Telefonisch tickets bestellen

user-144362 on 24 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij wouden graag tickets bestellen via hun site maar dit kan niet als je rolstoel verbonden bent. Dit moet telefonisch. Zo gezegd zo gedaan. Nu betaal je 45 cent per minuut. We hebben in totaal 30 minuten gewacht tot opneming van de telefoon. Eenmaal contact gehad zouden ze een mail sturen. Dit was niet gebeurd dus moesten wij weer bellen. Weer 45 cent per minuut. Wij vinden dit heel klantonvriendelijk. Als je dus niet in een rolstoel zit kun je gewoon via de site bestellen, maar zit je wel in een rolstoel moet je noodgedwongen bellen en ben je veel meer telefoonkosten kwijt!! Dit is heel jammer, de oplossing zou zijn dat je ook via de site kaarten kan bestellen als je rolstoel afhankelijk bent.

Desired solution:

vergoeding van de telefoonkosten
en dat ze hiervoor een oplossing vinden, misschien lokaal tarief voor rolstoelgebonden mensen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Samen met klant tot een passende oplossing gekomen

All complaints of