Complaint: tot nu een 3e

user-203362 on 06 October 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al 4 uur bezig om 3 tickets te bestelen telefonisch
vanaf half twee nu is het half zes .
Ik boek al jaren via seeticket de musicals.
Ik heb al 4 keer gebeld vanmiddag a 45 cent per min.
is het nou zo moeilijk om een mailtje te sturen om het geld over te maken.
We zitten met moeders van 81 vandaar via resv.tel.
Dan klopt e-mail niet en dan is die . niet goed
Doen jullie dat bewust of zit er bij jullie iets niet goed
De medewerkers zeggen het goede e-mail adres.
Wij willen graag naar een musical maar dit is niet erg leuk boeken als je vier keer moet bellen.

Desired solution:

Jullie kunnen ons blij maken met een gratis pauzeborrel.
Wij hebben al een pauzeborrel voor sisteract,maar gaan ook nog naar jersey boys op vrijdag 8 november van de postcodeloterij met 2 personen.
Dit is toch niet te veel gevraagt of wel na zo veel telefoontjes.
oplossing die hebben we nog niet dus kan daar niet op reageren dus geef ik het een 1.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 14 October 2013 at 11:50

Nee we zijn niet tevreden,er is geen oplossing van jullie kant,als jullie spijt een oplossing noemen dan vind ik dat geen oplossing.We hadden een pauzeborrel op zijn minst verwacht naar weet ik niet zo veel telefoonkosten gemaakt te hebben,en als je denkt nu is het geregeld dan krijg je een
bevestiging waar opstaat ,19.00 de voorstelling en om14.30 de pauzeborrel,dus weer bellen,dus is toch niet te veel gevraagd.gegroet liesbeth van rath.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord.

All complaints of