My complaint:
Omschrijving klacht
Ik heb een musicalbon per post verstuurd, maar niet aangetekend. Nu blijkt dat de bon nooit bij Seetickets is aangekomen, moet ik alsnog 25 euro (de waarde van de musicalbon) betalen. De klant wordt eigenlijk geacht een musicalbon per aangetekende post (7 euro) te versturen, maar Seetickets hoeft dat niet te doen. Want zij kunnen simpelweg de stoelnummers blokkeren en nieuwe kaarten versturen. Compleet ander verhaal volgens de dame van de klantenservice. Maar nu komt het mooie van het verhaal. Ze krijgen wel eens bonnen binnen zonder klantnummer, daarom werd me gisteren door een mevrouw van SeeTickets geadviseerd om het nummer van de bon op te zoeken. Vandaag belde ik terug mét het nummer, zegt een andere mevrouw dat ze niets aan dat nummer heeft. Maar ze ging wel vragen stellen als: \”Met welke kleur pen heeft u geschreven\”, \”Wat was de kleur van de envelop\”, \”Wat heeft u op de envelop gezet.\” Het lijkt mij dat een bon makkelijker te traceren is met een unieke code, namelijk het nummer dat op de bon staat.
Kortom, je kunt beter geen musicalbon hebben, levert alleen maar problemen op.
Gewenste oplossing
a) dat ik geen 25 euro hoef te betalen
b) excuses