Complaint: Verkeerde aantal tickets ontvangen slechte telefoonservice

user-135930 on 22 October 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het maken van de reservering was al vrij onduidelijk hoeveel ik personen ik moet aanvinken bij de laatste kans, nu heb ik het via reguliere kaarten vergeleken qua prijzen en dus 4 aangeklikt, nu kreeg ik een bevestiging van twee toen heb ik gebeld en werd er aangegeven dat het klopte. Nu blijkt na het ontvangen van de kaarten dat het er maar 2 waren. Vandaag gebeld en het enige wat gezegd wordt sorry had het graag voor uw veranderd maar dat lukt niet. Nu blijkt dat de 70 euro voor 2 kaartjes is , terwijl ik 100% gecheckt heb hoeveel ik moest aanvinken en welk bedrag ik moest aanvinken(vergeleken met aanklinken v 4 personen bij regulier onder laatste kans) Ik heb nu 2 nieuwe tickets bij moeten boeken voor 70 euro terwijl dat heel slecht is aangegeven op de site, Leonore bevestigde dit ook dat meerdere dat hadden. Bij de reservering moest ik nogmaals verzendkosten en boekingskosten betalen terwijl de fout bij jullie ligt want heb daadwerkelijk 4 aangeklikt na controle, zelfs gebeld dag erna. Daarbij geef ik dit cadeau en kunnen we hierdoor niet bij elkaar zitten wat ik erg jammer vind. Hopend op een passende oplossing voor de extra gemaakte kosten en de gereserveerde plekken niet naast elkaar.

Desired solution:

Zie bovenstaande

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Samen met klant een nieuwe reservering gemaakt met alle plaatsen naast elkaar

All complaints of