Complaint: VIP kaarten Robin Thicke

user-211685 on 12 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoals vele anderen hadden mijn vriendin en ik ook ‘VIP’ kaarten voor Robin Thicke. Na dagen aftellen was het dan eindelijk zo ver. In onze nieuwe outfit stonden wij klaar om over de rode loper te gaan, met BN’ers!! Nou nou ..
Eerst een dik half uur in de GEWONE rij zonder rode loper, toen eindelijk binnen, volgende wachtrij voor de jassen, daarna nog wachten op de muntjes. Maargoed he, was de moeite waard voor het feest dachten we! Maar nee, Robin Thicke zong, na twee uur wachten, twee nummers, zei iets over champagne en vertrok weer naar z’n hotel.VIP betekende op dit feest niets anders dan voor het poduim staan, dit kunnen wij op andere feestjes ook (zonder VIP tickets. Natuurlijk moet je het overal zelf leuk maken, maar dit was erg moeilijk aangezien iedereen stil stond te wachten en de overige muziek nou ook niet heel spectaculair was..

Desired solution:

Voortaan eerlijk op de kaartjes zetten wat het daadwerkelijk inhoudt! En ja, geld terug zou ook niet verkeerd zijn.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 19 November 2013 at 12:20

Welke oplossing? ik krijg alleen maar mailtjes of ik tevreden ben over de oplossing maar er is geen oplossing ....

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord.

All complaints of