Complaint: “VIP” Tickets Robin Thicke afterparty

user-211598 on 12 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb 4 “VIP” tickets gekocht via www.vakantieveiling.nl hier werd gezegt dat Robin Thicke van 00:15 tot 00:45 zou “optreden”(als je het nog een optreden mag noemen). Nadat wij als echte “VIP’s” een dikke 30 minuten in de rij hebben gestaan om naar binnen te komen nogmaals 20 minuten in de rij om onze jassen in een kluis te kunnen doen zijn wij opzoek gegaan naar onze “VIP” plaatsen, Aangekomen in de zaal hing er op een balkon een spandoek met de tekst “V.I.P.”, aangekomen op het balkon bleek dit alleen voor de zogehete “Super Vip’s”, uit eindelijk zijn wij dan aangekomen op onze “VIP” plaatsen in de golden circe rond 12 uur gellukig nog net optijd want om 00:15 zou Robin Thicke komen, niet dus het werd uit eindelijk 01:30 fashionably late noemen ze dat dan terwijl iedereen weet dat dit geldklopperij is aangezien je een dik uur meer dranken verkoop heb, Robin Thicke kwam al zingend op stond op het podium zong 1 nummer kondigde aan dat er iets met flessen drank ging gebeuren en wenste ons een fijne avond, al met al 6-7 minuten aan de ruime kant genomen. Opgelicht zou je best kunnen zeggen, ze zetten er “VIP” op en het verkoopt als een trein, niets is “VIP” aan de kaarten. aan het “optreden” heb ik niks toe tevoegen buiten het feit dat wij en ongetwijfeld vele anderen zijn misleid.

Desired solution:

geld terug, Wij hadden deze tickets zeker niet gekocht als het normale of golden circle kaarten hadden geweest ook hadden wij geen 40 minuten naar Amsterdam gereden, 50 minuten in de rij gestaan om daarna anderhalf uur te wachten op een optrede van 6 minuten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Er is nog geen oplossing bij mij bekent terwijl dit wel op de site staat, ook heb ik geen email ontvangen van seetickets.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail een antwoord gestuurd.

All complaints of