Complaint: Waar blijft de reactie

user-67821 on 01 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb meerdere pogingen gedaan om per telefoon en per mail, kaartjes van de Jubileumaanbieding te bestellen maar helaas. Heb ook een klacht per mail direkt naar See gestuurd, maar tot nu toe totaal geen reactie. Wellicht via deze site wel? Ben benieuwd….

Desired solution:

Compensatie gemaakte belkosten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We vinden het erg vervelend dat we moeilijk bereikbaar zijn geweest. We hebben in deze periode extra mensen ingezet en onze openingstijden verruimd om iedereen van dienst te kunnen zijn. Steeds vaker kunnen we tegenwoordig zorgen dat acties (dmv een actiecode) ook via internet geboekt kunnen worden.

All complaints of