Complaint: Waarom een nieuwsbrief?

user-179854 on 23 May 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor 18 mei heb ik een boeking gedaan bij See Tickets.
Kort daarna krijg ik keer op keer een nieuwsbrief, terwijl ik mij hier NIET voor heb opgegeven.

Desired solution:

Uitschrijven voor elke vorm van de nieuwsbrieven welke afkomstig zijn van See Tickets en haar partners.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gegevens van de klant in onze systemen aangepast.

All complaints of