Complaint: wachttijd om kaarten te bestellen

user-68039 on 02 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

maandagmorgen om 10.30 uur telefoonnummer achtergelaten vanwege grote drukte.
de rest van de dag telefonisch niet te bereiken, wachttijd langer dan 5 min zegt het apparaat. maar na 15 minuten nog geen gehoor! telefoonkosten 45 cent per min.

Desired solution:

als men kortingsbonnen gaat rondsturen moet men de belcapaciteit toereikend is.
of gewoon via de website kunnen bestellen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We vinden het erg vervelend dat we moeilijk bereikbaar zijn geweest. We hebben in deze periode extra mensen ingezet en onze openingstijden verruimd om iedereen van dienst te kunnen zijn. Steeds vaker kunnen we tegenwoordig zorgen dat acties (dmv een actiecode) ook via internet geboekt kunnen worden.

All complaints of