Complaint: wel betaald, tot op heden geen kaartjes ontvangen

user-35935 on 14 January 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb geen kaartjes ontvangen, maar wel betaald (68,75 voor de twee). Al twee keer schriftelijk via klantenservice website een klacht ingediend, de eerste keer op 31 december, tot op heden geen reactie. Als je ze belt voor 45 ct per minuut wordt er niet opgenomen. Heb 6 minuten gewacht en kreeg steeds zo’n vervelende machinestem,daar verdienen ze ook nog flink op dus. Echt belachelijk en asociaal. Lees nu dat er iets is misgegaan, maar hoe lang duurt het om die fout te herstellen?

Gewenste oplossing

kaartjes opsturen of geld terugstorten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geboekt op 15 december. Kaarten verstuurd op 31 januari, kaarten waren niet eerder gereed voor verzending. Voorstelling op 17 september.

All complaints of