My complaint:
Ik heb kaartjes aan mijn ouders cadeau gedaan voor de voorstelling van Wibi Soerjadi op 28 maart 2011. Ik kreeg 2 weken geleden een brief dat de voorstelling geen doorgang kon vinden. Ik kon een andere datum kiezen of mijn geld terug vragen. Er stond nergens in de brief uit welke datum je dan kon kiezen en op de site van See tickets waren 2 andere data’s: 18 en 19 maart niet beschikbaar. Op de site van Wibi zelf was alles nog vrij. Ik heb met See tickets gemaild maar nadat ik geen antwoord kreeg ben ik gaan bellen. Toen werd gezegd dat 18 en 19 maart wel beschikbaar waren dus heb ik het formulier retour gezonden met die data’s. Tot mijn verbazing is er afgelopen week € 15,60 zonder mijn toestemming van mijn rekening af geschreven. Heb daarom maar weer gebeld met See tickets. Het geld was afgeschreven omdat de kaartjes in het La Mar duurder zijn en ze hebben weer reserveringskosten berekend. De kaartje zijn trouwens ook nog niet binnen.
Gewenste oplossing
Ik vind dat in de brief de alternatieve data’s hadden moeten staan, omdat iedereen nu dat dure telefoonnummer moest bellen. En Zij hebben de voorstelling geannuleerd dus ik wil niet nog een keer de reserveringkosten betaling. Ik ben mijn geld voor de annuleringsverzekering ook al kwijt. Het worden zo hele dure kaartjes!!!!