Complaint: wicked twee kaartje gratis

user-140426 on 07 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

5 november kreeg ik de aanbieding tweede kaartje gratis voor wicked. ik meteen besteld voor mij en m,n moeder.
nu kwam ik erachter dat ik op de verkeerde datum had gereserveerd. kaartjes waren nog niet betaald. dus ik bellen met de klantenservice om te vragen of misschien een andere datum mogelijk was?
kon de mevrouw van de klantenservice heel mijn reservering niet vinden.
ik kon wel een nieuwe boeking doen, maar dan moest ik wel voor beide kaartjes betalen omdat de aktie niet meer geldig is.

ik heb de hele verkoop laten zitten

Desired solution:

ik heb geen oplossing gekregen. dus heb de reservering laten zitten. mevrouw probeerde me wel goed te helpen verder en voelde zich volgens mij erg schuldig.ook al was het haar domme collega die dit veroorzaakt heeft.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bij navraag bij klant bleek dat ze bij een andere organisatie had gereserveerd.

All complaints of