Complaint: Wie deelt onze klacht m.b.t. het toewijzen van verkeerde plaatsen bij Soldaat van Oranje

user-141264 on 11 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben via internet plaatsen geboekt voor de musical Soldaat van Oranje. Voordat we onze boeking bevestigden kregen we op het scherm te zien dat we een boeking hadden voor de stoelnrs. 10 en 12 op rij 5. Ter plaatse in de zaal aangekomen bleken we een stuk verder naar achteren, in de zijring plaats te moeten nemen op rij 5, stoelnrs. 10 en 12.
Rond om ons zaten meerdere stellen die teleurgesteld werden weggestuurd van de door hen verwachte plaatsen. In de pauze zijn we met 3 van die stellen uitleg gaan vragen maar de leidinggevende van dat moment legde de fout bij ons en zei dat hij deze klacht nog nooit eerder had gehad. Wel raar want de avond dat wij er waren waren er minimaal 3 stellen die zich “vergist” zouden hebben. Nu blijkt dus dat je zelfs na een telefonische boeking met een de vraag of je voorin terecht zal komen ook in de ring geplaatst gaat worden. Ik kan me niet voorstellen dat er – in tegenstelling wat ons verteld werd – niet veel meer mensen zijn die dit is overkomen!.
Ik krijg het gevoel dat ze bij Seatickets de mooie plaatsen beschikbaar houden om mensen tot boeken over te halen om die mensen dan vervolgens naar de ring te verplaatsen. Nu snap ik waarom Soldaat van Oranje steeds is volgeboekt! als dit de praktijken van Seatickets zijn dan vind ik dat daar maar eens bekendheid aan gemaakt moet worden. Weet nog wel een leuk programma “het kan niet waar zijn”.

Desired solution:

2x het prijsverschil tussen eerste rang en tweede rang.
Wij hebben betaald voor dure eersterang plaatsen maar werden verplaatst naar stoelen een stuk verder naar achteren in de ring. Hoewel men bij Seatickets vindt dat de ringplaatsen ook eersterang-prijzen waard zijn, delen wij die mening niet. Wanneer wij hadden geweten dat we in de ring geplaatst zouden worden zouden wij nooit zoveel geld uitgegeven hebben voor deze musical.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Per mail aan de klant de procedure van het reserveren uitgelegd. De rangindeling wordt door de producent bepaald.

All complaints of