Complaint: Zwaar teleurgesteld op de Afterparty van Robin Thicke

user-211725 on 12 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via vakantieveiling 2 tickets kunnen bemachtigen voor de Afterparty van Robin Thicke.
Ik had er erg veel zin in, eindelijk weer eens naar een goed feestje, dacht ik. Momenteel zit ik niet in een fijne financiele situatie, ook al heb ik 2 VIP kaarten voor €66,- kunnen bemachtigen, het is nog steeds erg veel geld voor mij.
Bij aankomste miste ik de rode loper en moest ik in een lange rij staan, zeker 3 kwartier gewacht om naar binnen te komen. Garderobe heeft me maarliefst €6,- gekost!
De DJ was echt wel goed, maar voor haar kwamen we niet, we kwamen voor Robin Thicke, uiteindelijk kwam hij ergens na 1 uur opdagen en zong hij maar 2 liedjes.
Ik dacht hij komt vast nog terug maar niet dus!
VIP gedeelte was ook geen VIP gedeelte te noemen, er was gewoon niks VIPS aan. Ik ben erg teleurgesteld. Het uitje heeft mij veel geld gekost, niet alleen de kaartjes maar ook bezinegeld vanaf Rotterdam, de garderobe, toilletbezoeken en een paar drankjes.
Daarnaast heb ik maandagochtend daarna verlof opgenomen om te kunnen uitslapen.

Had ik dit geweten was ik nooit gegaan! Het beetje geld wat ik nog overhad heb ik besteed aan een waardeloos feest.

Desired solution:

Geld terug voor de kaartjes op zn minst, want daarnaast heb ik ook bezine, drankjes, garderobe van 6 euro en toilletbezoekjes moeten betalen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 14 November 2013 at 14:35

Deze klacht is nog niet opgelost, ik heb nog geen reactie op mijn klacht gekregen!

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord.

All complaints of