Complaint: Selectvracht komt zijn afspraken NIET NA

user-173504 on 13 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb een ligbed voor buiten bested, was de eerste keer niet thuis, ligt een kaartje in de bus, ‘Helaas, we hebben je gemist! ‘ Hoezo je? Volgens mij is het altijd nog U. Ze zouden de volgende dag komen tussen 14.00- 18.00 uur. Hele middag zitten wachten…. NEE HOOR, ZE KOMEN DOODLEUK NIET. En bellen kan je ze ook niet want daar houden ze om 17.00 uur mee op. Het is nu vrijdag dus ik kan mooi wachten tot maandag. Zal je zien dat ze het morgen brengen, als ik niet thuis ben….. Slechte bezorgdienst!!!

Desired solution:

Dat men zich gewoon aan de afspraak houd, als je zegt dat je morgen komt moet je dat ook doen. Anders moet je dat niet op het kaartje zetten!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben aan de consument onze excuses aangeboden voor het ongemak. Tevens hebben we de consument gevraagd om ons aanvullende pakketinformatie toe te sturen, omdat we op basis van de bij ons bekende gegevens geen pakket hebben kunnen traceren.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of