My complaint:
Pakket uit Duistland wordt op 8 juli 2011 via Deutsche Post verstuurd. Het pakketje wordt bij de grens overgedragen aan Selektvracht (zendnr 74601100, adres 6369EK 23). Vervolgens wordt het pakje op 3 augustus 2011!!!! terugbezorgd bij de afzender met de opmerking: Ontvangst geweigerd. Het pakketje is echter nooit door mij geweigerd, sterker nog: op de aangegeven datum van bezorging (8 juli) en de dagen daaromheen ben ik bewust thuis gebleven omdat ik het pakje verwachtte. Er is geen bode aan de deur geweest. Kennelijk heeft de bode niet de moeite genomen om aan te bellen òf zelfs maar een briefje in de bus te doen waarop mij de mogelijkheid wordt geboden het pakje op een andere manier in mijn bezit te krijgen.
Dit is al de tweede keer dat dit met een zending van Selektvracht is gebeurd.
Dit is duidelijke wanprestatie.
Desired solution:
Dat Selektvracht mij duidelijk aangeeft hoe ik het pakje nu in mijn bezit kan krijgen. Het ligt dus nog steeds in Duitsland bij de afzender.
Als het pakje opnieuw moet worden verzonden, dan eis ik dat Selektvracht de eventueel te maken kosten vergoedt.