Complaint: Selektvracht komt afspraken niet na

user-81376 on 03 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dé specialist in consumentenbelevering.
mijn mening: Laat me niet lachen.
Probleem: Tot 3 maal toe bestel ik produkten bij drogisterij.net en betaal ik 0,95 cent extra voor een avondlevering. Tot 3 maal toe wordt het in de middag afgeleverd bij de buren. Op het geleverde staat tevens avondlevering. Ook is 1x keer het pakket niet afgeleverd.
Na een telefoontje met selektvracht, verteld een mevrouw mij de reden waarom dit is:
Helaas heeft selektvracht te weinig pakjes in uw regio in de avond mijnheer, en de kosten zijn te groot om daar dan een auto voor te laten rijden (vb. 50 km rijden voor 5 pakjes is echt te duur). U heeft hier niks aan aan deze boodschap, maar dan weet u de oorzaak. Daarom leveren wij in de middag, en komen wij onze dienstafspraken niet na.

Desired solution:

Mijn inziens is een excuus niet genoeg. Dus webcare team kom met iets beters.
Tevens is het naar mijn gevoel OPLICHTING, aangezien je EXTRA betaald voor een dienst. Je betaald namelijk voor een dienst, die niet wordt nagekomen. Tevens verwacht ik 3x kosten retour voor mijn avondlevering die in de middag is afgeleverd, en 1 pakje is helemaal niet afgeleverd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 09 February 2012 at 09:35

ben benieuwd of in de toekomst dit niet meer voorkomt.
voor nu uiteindelijk opgelost.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Wij hebben de geadresseerde aangeboden om de extra gemaakte kosten te vergoeden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of