My complaint:
Ik heb een bril besteld via Lensway die maandag de 20ste bezorgd had moeten worden. Dinsdag gebeld met lensway, die via de pakketservice en trac-en-trace zeggen dat de koerier’ieder moment er kan zijn’. Ik ben de hele avond thuis geweest maar heb niemand gezien of gehoord. Volgende dag heeft Selektvracht de mededeling dat er niemand thuiswas. Grote onzin. Ik heb twee keer met een medewerker van selektvracht aan de telefoon gezeten om er zeker van te zijn dat ze het goede adres hebben – wat het geval was – , ik heb lensway nog een keer op de hoogte gesteld van de gang van zaken , en om het die bezorger nog makkerlijker te maken een brief met koeienletters opgehangen voor ‘aanbel instructies’ met een grote pijl naar de juiste knop. Kortom, een kind van de was doen.
Selektvracht dus niet
De volgende dag (vandaag) gekeken op track-en-trace, waar ze het lef hebben te beweren dat de opdracht niet uit kan worden gevoerd omdat de geaddreseerde verhuisd is. Nou ja!!! Ik woon hier al zes jaar, EN ze hebben het juiste adres. Hoe moeilijk kan het zijn???? ZELFS zomerbezorgers van de TNT kunnen het hier zonder moeite vinden, waarom dan een zogenaamd gespecialiseerd bedrijf dan niet?!!!!
Selektvracht: jullie zijn een zeer slechte reclame voor ieder bedrijf dat zijn of haar pakje aan jullie toevertrouwd. Schande!
Desired solution:
Ik wil mijn bril DONDERDAG 23 JUNI in huis hebben, geen excuses, geen lulsmoesjes. Zet alsjeblieft iemand achter het stuur die kaart kan lezen. En een excuusbrief zou ook zeker op zn plaats zijn. Maar vooral: geef de desbetreffende bezorger een flinke tik op de vingers voor incompetentie.