Complaint: Selektvracht laat ons weer in de steek pakket uit Duitsland niet aangekomen

user-70423 on 26 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 2 weken geleden een gitaar uit Duitsland besteld voor onze dochter. Meteen betaald en het pakket is ook meteen opgestuurd. Via DHL.DE kun je het pakket traceren, echter het was afgelopen maandag in NL en nu nog steeds niet afgegeven door Selektvracht. wat schetst onze verbazing: op DHL.de staat: dinsdag: we zijn aan de deur geweest er was niemand thuis. Woensdag: wederom een “niet thuis melding”. Vandaag donderdag is er tot nu toe alweer niemand gekomen. Onze frustratie is dat Selektvracht onjuiste gegevens vermeld op de site van dhl en we het pakket nog steeds niet hebben ontvangen. Deze week is het vakantie en we zijn de hele week THUIS gebleven,er lag geen briefje in de bus dat ze geweest zijn. Hoe kan dit??? waar is het pakket?

Desired solution:

wij willen gewoon graag het pakket ontvangen en ook omdat we misschien volgende week op vakantie gaan, dan kunnen we er niet voor thuis blijven en sturen ze het weer terug naar Dld, daar schiet niemand iets mee op. En voortaan moet selektvracht zijn medewerkers beter checken die valse info op de site zetten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of