My complaint:
Er is op 21 december 2012 door Selectvracht een pakketje bij mijn buurvrouw opgehaald: dat een pakketje retour naar Wehkamp moest zijn. Helaas is mijn pakketje (van Hugo Boss) dat mijn buurvrouw voor mij in ontvangst heeft genomen, meegenomen. Verkeerde pakketje dus waarin mijn kerstcadeaus in zaten!! De koerier van Selektvracht heeft het pakketje ook niet goed gecheckt want er staat mijn naam op. Code die we van de koerier hebben ontvangen is: 1201203108/ 20-12-12 HAN. 05584217. Ik heb bijna dagelijks contact gehad met Selektvracht en Wehkamp via telefoon en mail. Wehkamp zegt het pakketje nooit te hebben ontvangen en Selektvracht wil niets doen. Ik wil graag een bewijs zien dat mijn pakket bij Wehkamp is afgegeven. Mochten ze dat niet kunnen overhandigen dan wil ik graag een vergoeding van de kosten van de inhoud van het pakket en de gemaakte telefoonkosten.
Desired solution:
Ik wil dat SELEKTVRACHT contact opneemt met mij en wil graag een bewijs zien dat mijn pakket bij Wehkamp is afgegeven. Mochten ze dat niet kunnen overhandigen dan wil ik graag een vergoeding van de kosten van de inhoud van het pakket en de gemaakte telefoonkosten.