Mijn klacht bestaat uit 2 punten:
1. Er is een voor mij bestemd pakje teruggestuurd naar de afzender in het buitenland met de vermelding "adres onbereikbaar". Mij adres is niet onbereikbaar en ook nooit onbereikbaar geweest. Het pakje had dus... Read more
Geachte Selektvracht gedupeerde,
Aangezien Selektvracht mij al meer dan 2 week compleet negeert heb ik besloten om een Selektvracht klachten meldpunt op te zetten. (de website / meldpunt volgt nog)
De insteek hiervan is dat gedupeerden de direct aantoonbare kosten vergoed moeten... Read more
Vandaag zou mijn pakket bezorgd worden volgens track&trace. Ik ben de hele dag thuis gebleven, maar er kwam maar niemand. Toen ik net ging kijken op track&trace, stond er dat mijn pakket al is bezorgd! In ieder geval niet bij... Read more
Doordat het onmogelijk is om contact te krijgen met Selektvracht en het onmogelijk is om een adres van een depot te verkrijgen (om begrijpelijke redenen zijn deze gegevens geheim/afgeschermd--> anders komen horden mensen daar natuurlijk hun beklag doen) ..
Heb ik... Read more
1. Selektvracht steelt andermans eigendommen (ter waarde van 250 Euro).
2. Selektvracht negeert het slachtoffer en laat deze dagen verspillen en voor tientallen Euro's naar een duur betaalde centrale informatielijn bellen, alles tevergeefs.
3. Mijn gestolen goederen zijn al 2 week... Read more
Voor de zoveelste keer een dag voor niks zitten wachten op een bezorging. Zouden tussen 9 en 16 uur komen, om 15 uur track en trace gedaan, staat er dat we niet thuis waren!!! Voor de zekerheid toch gekeken maar... Read more
Heb velen malen gebeld naar eindhoven noord,staat op de bon dat men telefonisch bereikbaar is van di t/m vr van 0900-1700.maar de telefoon word geen enkele maal opgepakt,
Gelukkig was ik vandaag wel thuis en heb het pakket van de kpn... Read more
Na dinsdag (wat de beloofde bezorgdatum was) gehele tijd thuis te zijn geweest op 15 min na, geen bezorging gehad. Oke, kan toeval zijn dat het net in die 15 min was gebeurd. Ik had ook netjes een briefje in... Read more
De enige manier om (echt) contact te krijgen met deze organisatie was tot nu deze geweldige website, klacht.nl. Deze magische formule van consument-->bedrijf lijkt nu zijn werking te hebben verloren.
Contact is nodig om: 1. de identiteit van de dader te... Read more
In totaal ben ik bijna anderhalve werkdag kwijt geweest aan deze diefstal(o.a. bellen, aangifte doen en getuigen traceren) en heb er een hoge telefoonrekening aan heb over gehouden door 4 x te moeten bellen met:0900 - 2222120 (a € 0,40... Read more