My complaint:
Ik heb gratis scheermesjes besteld en moet nu 3,90 betalen ,daarnaast zit ik aan een soort van abonnement vast!!
Desired solution:
niks betalen en nooit meer iets van dit soort bedrijven horen
user-216024 on 02 December 2013 about Flexifront in category Scheren
Ik heb gratis scheermesjes besteld en moet nu 3,90 betalen ,daarnaast zit ik aan een soort van abonnement vast!!
niks betalen en nooit meer iets van dit soort bedrijven horen
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to Flexifront about your complaint
user-210055 on 07 November 2013 about Totalskinrevolution in category Beauty & Wellness
kort na ontvangst van het proefmonstertje van Totalskincréme werd een volledig paket geleverd en werd 79,99 euro afgeboekt, heb dit bedrag laten storneren. Het paket heb ikterug gestuurd naar Total Skin revolution, Postbus 169, 3960 BD Wijk bij Duurrstede, een brief bijgevoegd dat de crème niet werkt, ben al 75 jaar. Ontving nu een mailtje waarin ik werd opgevorderd te betalen heb daarop gereageerd maar dat was niet mogelijk,was onbestelbaar, dus het mailadres klopt niet.Het aangegeven telefoonnummer 085 heeft geen vaste locatie, dus niet mogelijk te bellen.
Een verontschuldiging voor de druk die wordt uitgeoefend om te betalen voor een produkt dat niet werkt en wat ik tevens niet heb besteld.
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to Totalskinrevolution about your complaint
user-201828 on 30 September 2013 about voordeligdvds.nl in category Internetshops - Elektronica
Het niet leveren van mijn order van 25 dvd+rw t.w.v 21.98 euro
leveren van mij bestelling of het geld terug
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about voordeligdvds.nl
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind voordeligdvds.nl to pickup complaint
user-200626 on 23 September 2013 about Automatopmaat.nl in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen
Ik heb op 06-08-2013 een dakdrager besteld die op 08-08-2013 bij mij aan huis geleverd is. Helaas bleek deze niet goed te zijn maar in de regelementen stond dat ik het product binnen 7 dagen retour kon sturen en het betaalde bedrag van 101,50 euro terug gestort zou worden op mijn rekening. Op 08-08-2013 heb ik hem door PostNL en een bijgesloten kopie van betaling laten terug sturen. Heb bewijs van PostNL. Tot op heden is er geen reactie gekomen. Heb diverse mails gestuurd maar deze worden niet beantwoordt.
Ook telefonisch lukt niet. Wordt doorgeschakeld naar antwoordapparaat maar wordt na inspreken niet terug gebeld. Ook heb ik een brief gestuurd maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Het zou gewoon netjes zijn dat zij hun afspraken nakomen en het bedrag van€ 101,50 op mijn rekening terug storten
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Automatopmaat.nl
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Automatopmaat.nl to pickup complaint
user-197428 on 05 September 2013 about Lexa.nl in category Datingsites, klachtmelden
mijn jonger broer heeft bij deze website ingeschreven maar hij wist niet dat ze geld uit zijn rekening gaan pakken en nu hebben ze 59,70 € van zijn rekening gepakt.
ik wil graag mijn geld terug.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to Lexa.nl about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Lexa.nl
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Lexa.nl
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste mostafa ataie,
Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw jongere broer zich heeft ingeschreven op Lexa, maar niet bewust was van het feit dat het om een betaalde website gaat. Hij wil nu zijn aankoop laten annuleren.
Ik heb de gegevens met betrekking tot het profiel "moosa_a_174" nagekeken en kan u melden dat er op 02-09-2013 opdracht is gegeven voor een betaling van 59,70 euro voor een 6 maanden Full Membership. Deze betaling is verricht via IDEAL. Hieruit kan ik opmaken dat alle betaalgegevens ingevuld dienden te worden, en deze betaling dus niet per ongeluk is gedaan.
Een nieuwe aankoop kan binnen 7 dagen worden geannuleerd, mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten (artikel 2 in onze algemene voorwaarden). Uit uw gegevens blijkt dat er wel gebruik is gemaakt van de betaalde diensten op de Lexa website. Ik kan dan ook niet ingaan op het verzoek tot restitutie. Wel heb ik de automatische verlenging geannuleerd, zodat er geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden, en het membership per 02-03-2014 zal eindigen. U kunt tot deze datum gebruik maken van de betaalde diensten op de Lexa website.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link op de Lexa website. Wanneer u op een willekeurige categorie en een willekeurige vraag klikt, kunt u onderaan het antwoord op de vraag de link "Stel een vraag" terugvinden. Ons Customer Care Team zal uw vraag dan binnen 48 uur beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Marieke van het Lexa Team
user-194732 on 20 August 2013 about Huisartsen in category Artsen
gegevens door geven aan derden.
gevaarlijke medicijnen voorschrijven die uit de handel zijn.
gehele onderzoek
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Huisartsen
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Huisartsen to pickup complaint
user-194486 on 19 August 2013 about HEMA Lekker Weg in category Reizen Algemeen
Ik vind het schandalig dat er geen oplossing is voor een betaalde lekker weg kaart die is verlopen.
Gewoon onbeperkt geldig.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about HEMA Lekker Weg
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind HEMA Lekker Weg to pickup complaint
user-191898 on 02 August 2013 about puzzel4U in category Internetshops - Algemeen
na vele opzeg mails nog steeds vast aan puzzel4you en dreigingen van mk 1 inmiddels betaald maar wil graag af van hun
opzeggen en er van af zijn
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about puzzel4U
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind puzzel4U to pickup complaint
user-181259 on 30 May 2013 about Seats and Sofa's in category Meubelwinkels
Gekocht 28-09-2012 een Jordon 1 zits+Hocker.speciale prijs €199,00.Bij aankoop werd gezegd dat het kunstleer was, achteraf bleek het kunststof te zijn.Bij aankoop toen ook een tweede besteld en een aanbetaling gedaan van €100.00 Deze zou geleverd worden na maximaal 10 dagen was op voorraad en stond in een tussen magazijn.Na een maand geen levering,heb twee maal telefonisch afgezegd daar ik in het buitenland woont.Blijkt bij ondertekening van bestelling levertijd kan oplopen tot eind van het jaar.
Ben later terug geweest in Nederland en gevraagd terug betaling van het voorschot is niet mogelijk.heb verzocht om voor het betaalde voorschot een burostoel te kopen was ook niet mogelijk moest een object kopen ter waarde van de nieuwprijs €299,00
Terug betaling van mijn voorschot.
Mening over Seats and Sofa´s slecht.
Om klachten wordt gelachen met andere worden
WIJ VERKOPEN TOCH GENOEG.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Seats and Sofa's
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Seats and Sofa's to pickup complaint
user-174317 on 18 April 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders
Valt niet met bepaalde mensen te praten, had een zekere mevr. van Hall aan de telefoon, Winterswijk aan het accent te horen, eist dat ik 300-400 euro per maand betaal want, de betaal limiet is over 12 maanden!. Dat ik/wij ook nog huur etc. moeten betalen kan deze madam niets schelen, er moet pak’em beet 20% binnengehaald worden zodat ze een van de Partners kan worden, ach wat zeg ik ze is het waarschijnlijk al.
Wil (met moeite) 50,- euro p/m betalen. Ben nooit onwillig geweest maar bepaalde omstandigheden moesten mij doen kiezen.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners
Message from from Klacht.nl
11 years ago - User added a review about the solution that GGN Tijhuis en Partners posted
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Er heeft rechtstreeks communicatie met betrokkene plaatsgevonden.
user-166644 on 15 March 2013 about Tele2 in category Internetproviders, klachtmelden
Ik heb verleden jaar een bon via facebook gewonnen en daar spullen voor de kleinkindjes voor gekocht waaronder een veiligheidsrekje voor het kinderbed maar vanaf de 1ste dag is het niet wat het moet zijn een slecht rek die nu helemaal uit elkaar ligt.Kleindochter lag met rek en al op de grond de dingen passen ook niet goed op en in elkaar.Een heel slecht product!!
Geen idee ik wilde dit gewoon even aangeven.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to Tele2 about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent reminder to Tele2 to pickup complaint
user-162189 on 19 February 2013 about Nuvoryn in category Medische produkten
mevr,meneer,
Op 22-08-2012 heb ik bij u via IcePay b.v.een pot cream van 34-euro76 besteld en betaald maar nooit ontvangen.
Ik heb daarom naar IcePay gebeld en gehoord dat ze dat bedrag die zelfde dag nog op u rekening hebben overgemaakt
Wilt u zo vriendelijk zijn het bedrag terug te storten op rekening nummer 364230762 t.n.v. A.M.de Mol Rabobank Maarssen.
Vriendelijke Groet,
AM de Mol.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Nuvoryn
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Nuvoryn to pickup complaint
user-159189 on 08 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post
WE WAREN OP ZATERDAG 2-2 NIET THUIS KREEG EEN KAARTJE IN DE BRIEVENBUS DAT HET PAKJE OP DINSDAG 5-2 TUSSEN 11.00 EN 15.00
OPNIEUW AAN GEBODEN WORDEN EN IK WACHT NOG STEEDS
ZO SNEL MOGELIJK AANBIEDEN WE OP ZATERDAG 9-2 NIET THUIS GEEF
HET DAN MAAR AF OP DE LEEUWEBEK 36
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.
Selektvracht B.V. Webcare Team
user-157843 on 02 February 2013 about Credios Incasso in category Incassobureaus
waarom krijg ik toch steeds van jullie eenbrief en nu dreigen jullie met een rechtzaak wat onze fout niet is neem anders contacht op integryty finance het gaat over dossiernummer 852940
dat u geen brieven meer stuurt
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Credios Incasso
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Credios Incasso to pickup complaint
user-157844 on 02 February 2013 about Credios Incasso in category Incassobureaus
waarom krijg ik toch steeds van jullie eenbrief en nu dreigen jullie met een rechtzaak wat onze fout niet is neem anders contacht op integryty finance het gaat over dossiernummer 852940
dat u geen brieven meer stuurt
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Credios Incasso
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Credios Incasso to pickup complaint
user-154957 on 22 January 2013 about Oral B in category Mondverzorging
Wel gelijk betaald maar nog steeds niets ontvangen. Dit kan toch zomaar niet!
Het bestelde opsturen of geld terug met rente!
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Oral B
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Oral B to pickup complaint
user-154575 on 21 January 2013 about Telefuture in category SMS Diensten
Er is onterecht 8x€2,52 afgeschreven door sms van telefuture, ik vindt het diefstal.
ik wil mijn geld terug van telefuture €20.16
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Telefuture
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Telefuture to pickup complaint
krijgen van ongewenste zendingen!!!
stoppen
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Lecturama
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Lecturama
Message from from Klacht.nl
11 years ago - User added a review about the solution that Lecturama posted
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste klant,
Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing.
Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
Uitgeverij Lecturama
user-130277 on 27 September 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV
vaqnaf juli 2010 !!!
ben ik bezig geweest een combi basis pakket te wisselen voor een entertainment pakket.
in plaats daarvan heb ik beide pakketten.
daardoor hek ik 1 jaar e32,50 per maand teveel betaald.
hier heb ik cd vele malen over bericht.
schriftelijk,telefonisch en e-mails
tot overmaat van ramp werden ook nog eens 2 abonnementskaarten basis pakket geswopt.2x e 69,96
cd is mij dus een terugbetaling verschuldigd
12x 32,50 en 2x 69,96
27 maart om 15.52u werd ik gebeld door ene Michel Wippen
deze man zou mij terugbellenbinnen 2 dagen.
werd niet gedaan.en ook hier heb ik op gereageerd.
e-mail 29 april nr 62751
kreeg later een e-mail terug 15 mei 64053
dan begint cd weer met hun onnozele ontmoedigings beleid.
terugbetaling
12x e 32.50=e390,-
2x e 69,96=e139,92
---------
totaal e529,92
plus rente verlies
plus telefoonkosten
plus aangetekend schrijven
plus de verspilde tijd
plus een excuus
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal
Message from from Klacht.nl
10 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted
Responded on 29 November 2013 at 09:21
via mijn gmail heb ik u laten weten,dat ik zeer ontevreden ben.
er is nl.niets opgelost.wie u dit heeft laten weten,is mij
een raadsel.ik wil het laten incasseren,door het voor te laten komen komen.hoe ? weet ik op dit moment nog niet.zoek ook mede slachtofferà.
wilt u voor herplaatsing zorgen?met oproep!
of heeft u een beter idee.
bvd.of heeft u een beter idee?
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste,
Deze klacht is van meer dan een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal
user-129610 on 24 September 2012 about Nathan Natural in category Internetshops - Cosmetica en verzorging
Heb inmiddels mijn beklag gedaan over het schandalig handelen bij de reclame code commissie, maar tot mijn schrik zie ik weer de foto van een gemanipuleerde dikke (dunne) dame, ik ben er zelf ook mee in zee gegaan en heb een gedeelte van mijn geld terug gekregen. Maar waarom wordt deze reclame niet van het internet gehaald?
Het restant van mijn geld E 25.40, en het niet meer toestaan op ons internet van deze oplichters
user-117105 on 25 July 2012 about Vodafone in category Mobiele Telefonie
Krijg ongewenste gsm diensten op of van gsm nokia n8 waardoor ik telkens een veel te hoge telefoonrekening krijg terwijl ik gsm nooit tot nauwelijks gebruik.
Dat die ongewenste diensten per direct gestopt worden
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Vodafone
Message from
12 years ago - Beste Appie71, Ik heb je klacht in behandeling genomen. Om je klacht op te lossen heb ik gegevens opgevraagd bij de aanbieder van de Content dienst. Zodra ik de informatie heb ontvangen krijg je een reactie van mij. Met vriendelijke groet, Marianne Medewerker klachtafhandeling Vodafone
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Vodafone
Message from
12 years ago - Beste Appie71, Ik de gegevens van de aanbieders ontvangen. Ik heb je een e-mail gestuurd met verdere informatie. Met vriendelijke groet, Marianne Medewerker klachtafhandeling Vodafone
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Klant per e-mail een oplossing geboden en informatie gegeven.
user-116353 on 19 July 2012 about Karwei in category Bouwmarkten
zaterdag 14 juli een muurpaviljoen gekocht was aanwezig in het magazijn maar ik kon hem niet meenemen.
ik had een aanhanger nodig
dus afgesproken dat wij hem woensdag zouden ophalen
80,00euro aanbetaald
woensdag had mijn man vrijgenomen en aangekomen bij karwei
was de muurpaviljoen niet aanwezig dus had hij er de pest in dat hij er niet was.
dus dan hoef je geen krantjes te sturen met aanbiedingen die er toch niet zijn.
een week later krijg je weer een krantje met de aanbieding muurpaviljoen
we hadden ook nog een parasol met ledverlichtig gekocht die was er wel maar daar kregen wij de 15% korting
dus die 20% had volgens mij dan van die parasol afgemoeten?
muurpaviljoen door karwei laten bezorgen
en voor de prijs van 160,00 euro
dus geen bezorgkosten
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Karwei
user-111781 on 28 June 2012 about Huisartsen in category Artsen
Ik en mijn zoon hebben als huisarts “drs v/d leij.Deze huisarts is tevens homeopaat,accupnucturist en “huisarts” wat als gevolg heeft dat hij bijna nooit te spreken is of er moet een afspraak gemaakt worden dat vaak pas na twee weken plaats vind,en waarbij er binnen vijf minuten een eind gemaakt wordt aan het consult,behalve als er gesproken wordt over accupunctuur als behandeling,of homeopatische behandelingen worden geadviseerd.Er is wel een waarnemend arts aanwezig,en als ik het geluk heb om deze te spreken krijg ik meestal een andere diagnose te horen dan bij de feitelijke huisarts.Ikzelf heb drie aandoeningen waar ikzelf niks aan kan doen en vaak te horen krijg dat het wel meevalt,maar als ik op aandringen dan uiteindelijk bij een specialist terecht kom ktijg ik dan pas de ernst van de situatie na onderzoek te horen.Hij heeft dan toch liever dat ik het thuis wat rustiger moet aandoen,terwijl ik bepaalde medicaties nodig heb om rustiger van te kunnen worden,en om bepaalde pijnen onder controle te kunnen houden.Deze medicaties en indiecaties weigert hij onder zachte doch dringende wijze te geven.Daar komt nog bij dat mijn zoon van tien jr ook bij hem onder behandeling is,maar hij zegt dat het meevalt en niet zo ernstig is als het lijkt,terwijl ik een keer het geluk had om op consult te komen bij zijn waarnemend arts die meteen na onderzoek constateerde dat mijn zoon een virus heeft opgelopen waardoor hij bepaalde voedingsstoffen z.a.:”aardappels,rijst,appels wortelen,banaan en witbrood niet meer mag eten.Ook mag mijn zoon allen gekookt water en verse vlees en groente eten.Na onderzoek in het lab.(ontlasting en bloed)werd hetzelfde geconstateerd.Zelfs in het A.M.C. bij de weekend poli werd na een simpele onderzoek hetzelfde geconstateerd.Ik heb toen sinds twee maanden geleden de voeding van mijn zoon aangepast,en dit bleek inderdaad het geval te zijn,want hij werd meteen beter(niet meer misselijk,braken,lusteloos,draaierig,hoofdpijn).Maar ik moest voor de uitslag van het lab bij mijn huisarts komen en weer was zijn conclusie dat het wel meeviel en dat het een psychisch probleem is.Ik ben momenteel bezig om een andere huisarts te zoeken die uitsluitend huiarts is en de zaken wetenschappelijk benaderd zoals het hoort en moet,en geen neven praktijken opna houdt.Er zijn verschillende patienten die al op het randje gezeten hebben vanwege deze neven praktijken.Is er hieraan door de overheid,of een of andere controlerende instantie niks aan te doen voordat deze kalf verdronken is?
Een huisarts die uitsluitend huiartsenwerkzaamheden praktizeerd en geen accupunctuur of homeopthie voorop steld.En ten tweede dat dit praktijk onmiddelijk stopt met deze neven zaken zodat de patienten weldegelijk behandeld worden zoals het hoort.
user-111422 on 27 June 2012 about Ziggo in category Internetproviders
Problemen met opzeggen van tv extra die 2 maanden gratis is maar wel berekend wordt.
Graag telefonnisch gesprek met mevr.Lidia Jurcka.
de site is niet tevinden??????????????????????????
nieuwe aanbieding
user-107474 on 07 June 2012 about Intrum Justitia in category Incassobureaus
Na vele telefoontjes gekregen en gepleegd te hebben, waarin ik steeds uitgelegd heb dat de rekening betaald is, blijft men mij lastig vallen.
Het bedrag was 102,35 euro waarvan ik al 60,00 euro aan de firma feenstra verwarming had betaald, het resterende bedrag van 42,35 euro aan intrum justitia is te samen 102,35 euro dit is inclusief de administratie kosten die er bij gekomen zijn.
Nu claimt intrum justitia nog eens 20,00 euro, omdat de firma feenstra maar 40,00 euro terug gestort heeft en nog eens 20,00 euro zogenaamde administratie kosten boven op de 102,35 euro wil doen.
Dit noem ik toch diefstal van 40,00 euro.
Referentie intrum justitiauo/33344378
Intrum justitia zal zelf de 20,00 euro terug moeten claimen
bij de firma feensta verwarming, deze firma is tenslotte degene die 20.00 te weinig heeft terug gestort.
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Intrum Justitia
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Intrum Justitia
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Op 13 juni 2012 per e-mail afgehandeld.
user-106181 on 01 June 2012 about UPC in category Internetproviders
U probeert via de TELEGRAAF 2Mnd gratis filmnet 1
in vast kontract aan te smeren, als je daar heel fatsoenlijk
daar geen trek in heb,dan gooit (mevr.??)Menking de telefoon
op de haak.Slecht personeel moet een betere opleiding
krijgen.Ben benieuwt naar u reaktie.
Met vriendelijke groet.
J.Box 06-51106865
j.box6@chello.nl
Lidno.595856
U reactie wegens slechte behandeling!!!!!!
user-103864 on 18 May 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken
Geen korting als je de voordeelvoucher niet bij hebt, terwijl je alles netjes gedaan hebt volgens de regels!
Je moet de volle pond betalen of je kunt naar huis met de kinderen!!!
Dat ze de volgende klanten die de voordeelvoucher niet bij hebben en alles netjes volgens de regels hebben gedaan met respect behandelen hun korting geven waar ze recht op hebben en hun excuus aan bieden voor het ongemak!!!
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs
Message from from Klacht.nl
12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted
Responded on 25 March 2015 at 07:50
De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.
user-103400 on 16 May 2012 about Albert Heijn in category Supermarkten
Ik koop twee kratten heineken in de aanbieding daar zitten geen t-shirts bij.Bij navraag klanten service omdat het bier in de aanbieden is geen t-shirts.Bij Plussupermarkt in de aanbieding met shirts.
De twee beloofde t-shirts
user-102032 on 09 May 2012 about Future Target BV in category SMS Diensten
Voor de tweede maal staat op mijn telefoonrekening van Vodafone een bedrag dat in rekening wordt gebracht door Future Target voor “bewezen diensten”??? Ik weet niet wie of wat dit voor een bedrijf is en al helemaal niet waarom ik moet betalen voor iets waarvan ik geen weet heb.
Teruggaaf van de bedragen van respectievelijk euro 4,20 en euro 12,60 voor de maanden maart en april 2012.
user-95806 on 11 April 2012 about Lexa.nl in category Datingsites
Ik heb nimmer toestemming gegeven om me dagelijks meerdere keren via de mail te benaderen.Gelukkig heb ik nimmer betaalgegevens afgestaan, waarom zijn ze bij Lexa niet telefonisch of schriftelijk te bereiken? Die gegevens zijn NIET beschikbaar !!
stoppen met dagelijkse door mij ongewenste mail-zendingen !! Ben niet gestelt op dit soort communicatie, het komt onvriendelijk over, oplossing: Schrap mij uit de gegevens van LEXA !!
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Lexa.nl
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Lexa.nl
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste JAN005,
ik begrijp uit uw bericht dat u niet gediend bent van de mails die u van Lexa ontvangt en uw profiel dan ook verwijderd wilt zien.
Ik vind het spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze website en de notificaties via e-mail. U kunt deze notificaties die u ontvangt op uw e-mailadres uitzetten door naar de tab "Mijn account" te gaan en vervolgens te klikken op "Mijn instellingen". Bij het kopje "Mijn notificaties" kunt u aangeven van welke diensten u een e-mail wilt ontvangen of juist niet.
Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat ik op uw verzoek uw profiel definitief van de website verwijderd heb. Houd u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat al uw informatie van de website is verwijderd. Vanaf dit moment kunt u niet langer inloggen op de website en ontvangt u tevens geen berichten meer van ons.
Het is spijtig om te horen dat u op dit moment geen gebruik meer wilt maken van de diensten van Lexa.
Graag wil ik u bedanken voor het gebruik van onze site. Neemt u gerust weer contact met ons op wanneer u nog andere vragen en/of opmerkingen heeft via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team
user-95077 on 06 April 2012 about BankGiro Loterij in category Loterijen
ze beloven van alles met je wordt in de maling genomen waar je bij staat,ga hem direct opzeggen
geen een meer dit komt te vaak bij ze voor,het is voor mij over en uit
user-86756 on 21 February 2012 about Essent in category Energieleveranciers
hoe kom ik eerlijk aan mijn kado
ik wil die ful hd tv of 200 euro
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Essent
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Essent
Comment by poster of the complaint
12 years ago - aanstaande vrijdag als alles goed is wort hij geleverd dan is alles ok lambert webers dank u
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte heer, mevrouw Webers,
Welkom bij Essent.
U bent klant geworden van Essent per 7 februari 2012. Wij geven uw aanmelding door aan ikstapover.nu. Zij nemen contact met u op over het welkomstgeschenk. Na de keuze van het welkomstgeschenk duurt het vier tot zes weken voordat u het welkomstgeschenk ontvangt.
Dit welkomstgeschenk verloopt via ikstapover.nu. Voor al uw vragen omtrent aanvragen en afwikkelingen van het welkomstgeschenk verwijs ik u door naar www.ikstapover.nu. Zij zijn ook telefonisch te bereiken via 0900-3344001.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
user-82510 on 01 February 2012 about Hans Anders in category Opticïens en brillen
ik ben al vast 4 maanden bezig om van t spaarsysteem af te komen, de rode kaart [machtiging in trekken] opgestuurd, brieven geschreven en al 2 keer t geld 5,25 teruggeboekt
ik wil doodgewoon niet meer meedoen aan t spaarsysteem,[dus uitgeschreven worden]en ik wil een tegoedbon voor t geld waar ik nog recht opheb.
Hoe moeilijk kan t wezen?
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Hans Anders
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Hans Anders
Responded on 25 March 2015 at 07:50
op verzoek van klant het briltotaalplan stopgezet.
user-76879 on 28 December 2011 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie
Ik heb sinds deze maand (december 2011) een abonn. bij Hollandsnieuwe. Het kostte al erg veel tijd voor ik mijn nieuwe mobiel met oude nummer kon gebruiken. Toen kreeg ik na 2 weken al te horen dat ik nog maar 3 euro had en bij moest kopen. Terwijl ik hem echt niet veel gebruik. En sinds gisteren doet mijn telefoon het helemaal niet meer en is hij constant het netwerk aan het zoeken en krijg ik de opdracht mijn sim te vernieuwen. Ik heb al een klacht ingediend maar heb weinig vertrouwen in die club.
Ik ben tevreden als ik gewoon mijn telefoon kan gebruiken waar ik hem voor gekocht heb.
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste Conny,
Volgens onze gegevens werkt je telefoon sinds onze reactie op 2 januari weer. We gaan er vanuit dat de klacht hiermee verholpen is.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
user-75931 on 23 December 2011 about Philips in category Electronica Merken
mijn audio systeem is 5 weken oud en door de verhuizing hebben wij alleen de radio gespeeld toen wij de c d speler
gingen gebruiken ging er iets mis met doorlopen van 1 naar 2 0f 2 naar3 maak niet uit slaat het op slot stroom afzetten en opnieuw beginnen maar dat is geen doen dus wij
terug maar het probleem ligt bij de verpakking die wij in-
middels weg hadden gedaan nu is hij opgestuurd 30-11-11
maar wij hebben nog steeds niets gehoord of gezien van van RIJ WEL GEBELD MAAR ZIJ WETEN VAN NIETS IK HOEF GEEN NIEUWE
MAAR ZIT INMIDDELS WEL ZONDER MET DE FEESTDAGEN WAT IS HIER DE OPLOSSING VOOR NOG FIJNE DAGEN EN EEN GEZOND 2012
IN AFWACHTING VAN UW ANTWOORD VERBLIJF IK JOOP DORUYTER
DIT TOESTEL IS GEKOCHT OP 28-10-2011 OM 14.36 UUR
IK HOEF GEEN NIEUWE SPECIAAL MAAR IK WIL HEM GEMAAKT TERUG
ALS DAT NIET TE VEEL MOEITE IS
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Philips
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Philips
Na 5x bellen met netwerkvsp worden de folders nog niet in de brievenbus gedaan, maar achter de klink van de voordeur gestopt, terwijl de brievenbus 20cm naar links is en groot genoeg is om dit pakket folders ongevouwen te bezorgen. We wonen direct aan het trottoir en de folders liggen nu al weer op straat
Folders ongevouwen in de brievenbus stoppen en niet voor de voordeur leggen of achter de klink stoppen.
user-71505 on 28 November 2011 about Groupon.be in category Coupon Sites
kocht op 22/8 een boxspring ter waarde vab 880 euro.Het geld was dadekijk van de rekening en men gaf een levertermijn van 8 weken. Na een tiental weken van van first dutch collection een mail om zich te verontschuldigen dat door de vele bestellingen de vooropgestelde levertermijn niet haalbaar was.Na een tijd opnieuw een mail met de verzekering dat we begin december on bed zouden krijgen. Nu bel ik vandaag naa de firma First Duch Collection om de preciese datum van levering te krijgen.Daar krijg ik als antwoord dat alle bedden klaar zijn maar dat ze van groupon niet meer mogen leveren!!!Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
dat ons bed geleverd wordt!!!
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Groupon.be
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Groupon.be
Responded on 25 March 2015 at 07:50
opgelost via mail
user-69572 on 14 November 2011 about SiamGames.net in category Websites
Op 17 sept. 2010 heb ik bij Siamgames een flashkaart besteld, € 37.95opper bank betaald 1 okt.2010 kreeg ik na een mailtje bericht dat het kaartje verstuurd is en binnen 7-9 werkdagen wordt geleverd.
Op 30 nov. had ik nog niets ze vroegen of ik alsnog een kaartej wilde of mijn geld terug.
Ik ging voor een kaartje.
maar daarna nog heel veel telefoontjes en mailtjes geen enkele reactie meer gehad.
op 20 sept heb ik voor het laatst gebeld maar ik krijg nu alleen nog maa een antwoord: ik zal een mailtje met grote letters meken en binnen 3 dagen hoort u dan van ons.
Helaas tot nog toe nog steeds niets ontvangen, geen kaart,geld een mailtjeof telefoontje.
Al zou ik maar een eerlijk antwoord krijgen waarom er niets is verstuurd, of dat het bedrijf niet meer bestaat want mijn hoop dat ik of het geld als het kaartje zou ontvangen is al lang vervlogen.
user-62762 on 22 September 2011 about Stay Fit Bodycare in category Sportwinkel
product niet afgelevert
product alsnog afleveren.
user-59247 on 26 August 2011 about Interlanden in category Koeriersbedrijven en post
krijg al weken geen reclame
om ze gewoon te krijgen
user-57775 on 10 August 2011 about Outletplanet.nl in category Camping & Outdoor
Onze klacht is ,dat wij al ruim een maand op de trampolines wachten . Ze waren voorradig en direct leverbaar ,niet dus . We worden alsmaar afgescheept met vage mailtjes dat ze verzonden zijn enz. Nu hebben we ons geld terrug geeist en de bestelling proberen af te zeggen
maar weten niet of dat is overgekomen. We horen helemaal niks van ze en bellen is geen optie .
Het zijn oplichters 1e klas .Ik overweeg om aangifte tegen Outlet planet te doen .
Geld terug .
user-54704 on 05 July 2011 about Online in category Internetproviders
Ben over gestapt van tele2 naar online heb alleen maar problemen tv doet het niet en de telefoon en het internet een week geen tv 3 weken geen telefoon en een week geen internet nu wilde ik vandaag naar het buitenland bellen dat gaat dus ook niet word ik pas de volgende week terug gebeld om het op te lossen.heb hier geen woorden voor en wil graag onder het contract uit heb hier al een advokaat voor ingeschakeld anders zou ik graag een tegemoet koming van online ontvangen voor de elende.
geld terug
user-52998 on 16 June 2011 about vidaXL/koopgoedkoop.nl in category Internetshops - Algemeen
Naar aanleiding van een defecte tuintafel heb ik een klacht neergelgd bij koopgoedkoop.
Na een week wachten kreeg ik een parts list toegestuurd met het verzoek de kapotte onderdelen hier te vermelden.
Ik heb de mail teruggestuurd met de mededeling dat het enige wat goed is het glas op de tafelis.
Nu 10 email verder word hier niet meer op gereageerd.
Of ze halen alles weg en krijg mijn geld terug.
Of ze sturen een nieuwe tafel eentje die wel recht is.
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by vidaXL/koopgoedkoop.nl
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by vidaXL/koopgoedkoop.nl
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Replacement tuintafel werd op 2 November 2011 afgeleverd
laser of te wel via prime line wordt mij ineens geld ingehouden terwijl ik jaren geleden iets heb gekocht via prime line maar dit bedrag is ook al jaren geleden geheel voldaan dus hoe is het mogelijk dat laser ineens het recht in handen neemt om geld te innen voor iets waarvan ik geheel niet op de hoogte ben
gaarne had ik dan ook mijn geld terug gestort willen zien op mijn bankrekening
user-49391 on 12 May 2011 about NS in category Openbaar Vervoer
in mei 2010 heb ik en voordeel kaart gekocht voor 65 +
in november kon ik hem pas gebruiken , na vele telefoontjes en schrijven heb ik nog geen oplossing van
de ns gekregen ik vind dat als ik een kaart voor een heel jaar koop wil ik daar dan ook een jaar van kunnen gebruiken nu is het weer mei kunt u mij laten weten wat en wanneer u bebrijf met een oplossing komt.
een kaart voor een jaar die ik kan gebruiken met de bijbehorende kaartjes betaald heb ik er voor dus lijkt mij dat niet teveel gevraagd. mijn naam is MEVROUW r bosselaar kerklaan 222 2903bk capelle aan den ijssel
u vraagt zich misschien af waarom mevrouw met een hoofdletter maar ik kreeg steeds weer passen met meneer daarom kon ik er niet mee reizen .
ook vind ik dat als je klachten heb dat de tel kosten voor ons zijn en als je vraag aan iemand of ze terug bellen kan dat niet . als ik fouten maak moet ik er zelf voor opdraaien waarom is dat bij u bedrijf niet.
user-49079 on 09 May 2011 about Sandd in category Koeriersbedrijven en post
Belastingbrief verkeerd bezorgd
Brief ophalen
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Sandd
Message from Sandd
13 years ago - Beste heer/mevrouw de Jong, Dank u wel voor uw reactie. Ik vind het bijzonder vervelend dat de post bij u verkeerd bezorgd is. Ik wil graag de verantwoordelijke bezorger hierop aanspreken. Om dit te kunnen doen ontvang ik graag van u de volgende gegevens: 1. De naam/afzender van het verkeerd ontvangen poststuk 2. De postcode en het huisnummer van het poststuk 3. De Sandd code die onder de adresgegevens staat Het is mogelijk de stukken retour te zenden middels de oranje TNT brievenbus, we komen overigens de stukken ook graag bij u ophalen. Als u graag wilt dat we de stukken ophalen zouden we graag nog even uw telefoonnummer ontvangen zodat we even kunnen bellen of het schikt dat we langskomen. Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit dat dergelijke incidenten in de toekomst niet meer voorkomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Sandd bv Afdeling Sales
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Sandd
Message from from Klacht.nl
12 years ago - User added a review about the solution that Sandd posted
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste heer/ mevrouw de Jong,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Aangezien het een oud incident is gaan we er vanuit dat het incident is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.
Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Sandd bv
Afdeling Sales
user-48751 on 05 May 2011 about HOSHI SUDOKU in category Magazines
Ik heb een “gratis” nummer aangevraagd. Deze na maanden (meer dan een half jaar) ontvangen. 3 maart 2011 4,95 euro verzendkosten betaald (incasso). Binnen 2 weken aangegeven dat ik geen abonnement wilde (telefonisch). Dit zou in de administratie worden opgenomen en toezending zou worden stopgezet. 28 april 2011 opnieuw een afschrijving van 4,95 euro van mijn rekening, waarvoor weet ik niet. Deze incasso terug laten storten op mijn rekening. 4 mei 2011 een incasso afschrijving van 14,95 ook weer terug laten storten naar mijn rekening. 5 mei het blad ontvangen en geretourneerd met vermelding op de verpakking “abonnement was opgezegd!!”.
Ik ben tevreden als de incasso's ophouden en ik geen bladen meer krijg toegezonden.
user-44865 on 25 March 2011 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post
waarom vermeldt u niet, welke zending het betreft, waarvoor ik te weinig betaald zou hebben
laat mij de naam weten van de firma, waaraan ik een te weinig gefrankeerde brief zou hebben gezonden.
user-44517 on 22 March 2011 about Interlanden in category Koeriersbedrijven en post
2 weken geen folders bezorgd
bezorging van de folders
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Interlanden
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Interlanden
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Adresgegevens niet bekend
user-42734 on 04 March 2011 about IKEA in category Woonwarenhuizen
Heb deze week een afspraak gemaakt met de technieker om mijn vaatwasser te komen repareren op vrijdag 4/03/2011. Niemand gezien. Heb terug gebeld naar de klantenservice en kreeg dezelfde nederlandse persoon aan de lijn. Die melde mij dat het werk als gedaan stond geschreven. Hij beloofde mij naar een technieker te bellen en mij iets te laten weten. Heb nu net zelf terug gebeld en zij kunnen mij niet verder helpen??? Wat doen zij daar eigenlijk? Mensen voor de gek houden??? Mijn man zelf is technieker in de verwarming, moest hij hetzelfde doen zouden er veel mensen in de kou zitten!
Zo snel mogelijk geholpen worden.
user-41338 on 21 February 2011 about Interlanden in category Koeriersbedrijven en post
Geen bezorging van verpakte reclame van de bekende zaken, zoals Hema Lidl Aldi en alle verdere bekenden.Wij wonen in een grote wijk van Den Haag met veel jonge gezinnen, welke graag weten wat er al zo te koop is bij, bijv. Digros Hema VenD Media markt Kruidvat Trekpleister Blokker enz enz. Ons adres is Gerard Doggerlaan 42 Den Haag ( Leidschenveen)
Ik durf gerust te zeggen, dat wij nu al weer drie jaar op dit adres wonen en alles bij elkaar drie maanden daarvan reclame hebben ontvangen.
Bezorging van reclame
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Interlanden
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Interlanden
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Aangegeven folders worden niet door Interlanden verspreid. Doorverwezen naar Netwerk VSP
user-40636 on 16 February 2011 about Postcode Loterij in category Loterijen
je bent jaren lid maar je hebt er niets aan laat ze ons zo is een keer wat geven na al die jaren dat je betaald aan goede doelen
de mensen die al zo lang lid zijn gratis iets leuks cadeau geven
user-37124 on 22 January 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1
24december heb ik in de kpn winkel een ander abonnement af gesloten en toen is er van alles misgegaan,na kontact met kpn zouden wij zo snel mogenlijk weer aangesloten worden, ook heb ik een brief ontvangen met de toezegging dat alles op 21januari 2011 weer in orde zou zijn. volgens deze brief zou ik een email ontvangen en volgens toezegging via de klachten lijn zou de telefoon na een belletje ook weer werken maar helaas tot nu toe nog niks gehoord of gezien.wel ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben ik de hele gaan van zaken.
met een snelle reactie van uw kant op 0625186412 of internet jan.hootsen@hetnet.nl ps ik ben behoorlijk teleurgesteld over de hele gaan van zaken.
user-36972 on 21 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post
het niet bezorgen van 1 collie terwijl er 2 zijn afgestuurd.
2 dagen thuis gezeten niets ontvangen.hoop nu dat het gevonden is het kost mij veel geld daar ik van te voren moest betalen.ik hoop dat de collie nog gevonden word.
vergoeding van het verloren gegane.het bedrag is 75 euro.
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte heer/mevrouw,
Selektvracht heeft inderdaad twee pakketten voorgemeld gekregen. Echter heeft Selektvracht slechts eenn pakket fysiek ontvangen. Het andere pakket is bij Selektvracht nooit gesorteerd geweest. Ik raad u aan contact op te nemen met het bedrijf waar u het pakket besteld hebt. Zij kunnen u ongetwijfeld verder helpen en met u zoeken naar een gepaste oplossing.
Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Selektvracht B.V. Team
user-29229 on 22 November 2010 about 4949 champions quiz in category Sms quiz
heel veel extra telefoonkosten
teruggaaf
user-28179 on 17 November 2010 about Editie Enigma in category Magazines
Ik wil deze editie stopzetten maar ze laten de inlogcode niet toe,ze zegen dat ik het te veel geprobeerd heb. Ik had het maar een keer geprobeerd. Ik zet het stop.
stopzetten
user-28628 on 16 November 2010 about Caiway in category Digitale TV
Heb op 09.10 b.g. product gekocht in Krimpen a/d IJssel.
Op 30.10 retour daar het totaal niet werkte. Zou zsm opgelost worden. Heb dus euro.349,00 betaald en nog steeds
niets terug. Heb geprobeerd jullie te bellen (vandaag 3 x maar moest 15 minuten wachten)
Wil zsm een goed werkend apparaat retour heb er voor betaald
Zo snel mogeleijk een recorder retour waarvoor ik betaald heb.
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Caiway
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Caiway
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte heer of mevrouw,
Enige tijd geleden heeft u op deze website een klacht over Caiway achtergelaten. Op 9 mei 2011 heeft Caiway een webcare team in het leven geroepen, om dit soort klachten snel op te kunnen pakken. Omdat uw klacht al weer wat ouder is, hebben we hem afgesloten. Natuurlijk willen we u nog steeds graag helpen. Daarom vragen wij u, indien uw klacht nog steeds van toepassing is, te mailen naar webcare@caiway.nl.
Met vriendelijke groeten,
Caiway Webcare