Complaint: 1

user-85005 on 13 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zou een pakketje bezorgd worden van Zalando. Als ik mijn barcode intoeste gaf hij aan pakje niet te kennen , waarschijnlijk onderweg naar ons verzendkantoor,
pakketje is nooit aangeboden . nooit een brief in de bus bij buren bezorgd. Nooit een brief in de bus dat ze het pakje aangeboden hebben.
Krijg ik een e-mail van Zalando dart de retourzending was aangekomen.

Desired solution:

dat ze de pakketten wel goed bezorgen. dat ze daar eens gaan opletten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens onze gegevens hebben wij geen pakket ontvangen geadresseerd aan de auteur van deze klacht. Ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Zalando.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of